Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel; KPN infra plant geen afspraak in.

  • 23 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 235 Bekeken

Hi all,

Er is glasvezel getrokken bij mijn woning, alleen moet deze nu van de straat naar de woning worden getrokken. KPN is langs geweest en na een halve dag te hebben geploeterd, heeft men de gegraven geul weer dichtgegooid zonder een kabel te hebben getrokken. De reden; men kwam boomwortels tegen…Men beloofde dat men een nieuwe afspraak zou maken en met zwaarder geschut zou langkomen, maar tot op heden niets gehoord van hen. Ik bel ze wekelijks voor een update, maar heel veel toezeggingen, maar geen actie.

T-mobile levert mij op wekelijkse basis SIM-codes aan, waardoor ik een week nternet heb, maar nog steeds geen glasvezelverbinding. Mijn vraag:

-Wie heeft een tip hoe je KPN of de onderaannemer van KPN direct kan bellen voor een afspraak?

-Wie bij T-mobile kan mij helpen om KPN in beweging te krijgen? Een ticket aanmaken door klantenservice heeft tot nu toe geen resultaat gehad.

Benieuwd wie eenzelfde ervaring heeft en een goede tip heeft :-)

gr

olaf

 

 

Beste antwoord door Marcel MCi

Hallo olaf van R,

Ik neem aan dat je regelmatig contact hebt met KPN netwerk NL volgens onderstaande telefoonnummer?

Wellicht kan een T.M. moderator e.e.a. versnellen.

Mvg. Marcel

Bekijk origineel

1 reactie

Marcel MCi
Forum|alt.badge.img+2
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 770 reacties
  • Antwoord
  • 25 oktober 2020

Hallo olaf van R,

Ik neem aan dat je regelmatig contact hebt met KPN netwerk NL volgens onderstaande telefoonnummer?

Wellicht kan een T.M. moderator e.e.a. versnellen.

Mvg. Marcel


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen