Skip to main content

er is vandaag een monteur van kpn geweest om glasvezel te repareren, is dit ook gelukt. 

Vanavond bij thuiskomst ligt de converter op de grond en is de kabel gebroken. dus geen internet meer!!

Bij wie moet ik zijn om weer een afspraak in te plannen voor een reparatie. 

Hoi @Saskiab80, dat is pas letterlijk van een koude kermis thuiskomen, ik zie je graag snel weer genieten van het Internet! Ik heb daarom direct een melding doorgezet naar de technische dienst met het verzoek om snel de juiste monteur voor je in te schakelen. Zou je ook een foto kunnen delen van de situatie? Zo kunnen wij de schade beter inschatten.

Ik ben benieuwd, ik zorg ervoor dat de technische dienst een onderzoek gaat openen!

Super, dankjewel voor de foto @Saskiab80! Ik voeg dit direct toe voor de technische dienst en hiermee kunnen we direct de juiste persoon inschakelen. Zodra we de juiste monteur hebben gevonden ben je de eerste die het hoort!

Via een privébericht stuur ik je nog een vouchercode toe waarmee je 7 dagen onbeperkt Internet kan activeren op je mobiel. Ik zag dat je huidige code maar 24 uur actief is, dus ik wilde je graag al een back-up optie geven.

Kan iemand mij vertellen wat de status is van mijn vraag. Er heeft nog niemand van de technische dienst conact opgenomen met mij. Wat is hier de gemiddelde reactie tijd? 

Hi @Saskiab80, we hebben het voor je doorgezet naar de onderaannemer. Zij dienen dit binnen 3 werkdagen op te pakken maar door de vakantieperiode kan het wat langer duren.

Ik krijg nu een mail waarin staat dat mijn melding is opgelost. Dit klopt niet, kabel is nog steeds stuk en er is nog geen contact geweest met een onderaannemer. 

2374/BBE06030

Hoi @Saskiab80, geen zorgen! Ik heb het direct nagekeken en het is nog in behandeling. Er stonden namelijk twee tickets open, waarvan één gesloten is. Daarom ontving jij deze e-mail automatisch. Het wordt zo snel mogelijk opgelost! Groetjes, Ishana

Dank je voor de uitleg. 

Is het mogelijk om weer een week onbeperkt internet te krijgen. De vorige verloopt morgen. 

Hoi @Saskiab80, dit is zeker mogelijk! Ik zal je een privébericht sturen met een nieuwe code. Groetjes, Ishana

Ik wacht al bijna 2 weken op een vervolg, er is nog geen contact opgenomen met mij en ik zit nog steeds zonder internet thuis. Hoe lang gaat dit nog duren? 

Hi @Saskiab80 Wij willen ook niks liever dan dat het zo snel mogelijk is opgelost. Ik heb meteen voor je gekeken voor een update. Ik zie dat de fix door de netwerkbeheerder voor morgen gepland staat. Ik ga er dan ook vanuit dat het dan wordt opgelost. Houd je ons op de hoogte hoe het is verlopen en of alles weer werkt? We zijn benieuwd!

Er is door niemand contact opgenomen, dus ik verwacht dat ze niet komen, omdat ze bij mij in huis moeten zijn. Ik ben wel thuis, maar uit ervaring zeg ik dat als er geen bevestiging is dat ze niet gaan komen. 

Is er bij jullie een tijdpad bekend? 

Zou ik ook weer gebruik kunnen maken van onbeperkt Internet via mijn mobiel? 

Hallo @Saskiab80 

Ik zal je een nieuwe code sturen!

@Saskiab80 Mijn oprechte excuses dat er nog niemand langs is geweest. Ik heb dit ook meteen doorgegeven aan mijn collega’s van de technische dienst. Zij zijn er gelijk voor je achteraan gegaan bij de netwerkbeheerder. 

Voor jou heb ik meteen geregeld dat er een tijdelijk 4G modem jouw kant opkomt (verwachting is morgen of overmorgen). Op die manier kan je toch online zijn en hoef je niet steeds te wachten op een vouchercode. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta klaar om verder te helpen waar nodig! 

Reageer