Skip to main content

Glasvezel internet werkt niet meer. Lampjes op glasvezelkastje branfen niet.

• 14 januari 2025
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Ik heb een hele tijd geen problemen met het internet meer gehad na het gezeik van af en toe random hele lage snelhededn maar vandaag houd opeens het internet ermee op. Zowel wifi als kabel werkt niet meer, lekker handig als je thuis moet werken. Zowel op mobiel als PC herkent ie dat ik ergens verbinding mee hebt. Het wifi netwerk "verbind" wel maar geeft een ! Met geen internet en PC herkend die de kabel maar ook hier werkt het internet niet.

Er is niks veranderd in de setup en ik heb alle standaard stappen al geprobeerd. De lampjes op het glasvezel kastje staan ook niet meer aan en de modem geeft geen 2.5 WAN lampje. Hier zit dus duidelijk het probleem maar ik zie niet waar dit aan zou kunnen liggen. Enige wat ik nog kan bedenken is dat het glasvezelkastje gewoon kapot is gegaan. De stekker zit erin en het kastje staat uiteraard gewoon aan alleen er branden geen lampjes.

Het internet staat op het account van XXXX als dat helpt. Wordt bellen ben ik bang.

Moderator edit: het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.

Uitgelichte reactie

16 januari 2025

Hey ​@Noah27, ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk weer online komt.

Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je al contact gehad hebt met de klantenservice. Zij hebben een monteur voor je aangestuurd. Zou je mij na de tijd een terugkoppeling willen geven? Hopelijk kan de monteur dit direct voor je oplossen! 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14045 reacties
  • 16 januari 2025

Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je al contact gehad hebt met de klantenservice. Zij hebben een monteur voor je aangestuurd. Zou je mij na de tijd een terugkoppeling willen geven? Hopelijk kan de monteur dit direct voor je oplossen! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Monteur is geweest, heeft het kastje vervangen en had het erover dat het geactiveerd moet worden of iets dergelijks bij KPN en dat het de dag erna gebeurd zou moeten zijn. Volgende dag nog steeds geen internet... dus maar weer gebeld en toen is me vertelt dat het naar een andere afdeling is en dat de verwerkingstijd 3 werkdagen is...... fijn dat de monteur dit ook gewoon doorgeeft. Geweldig geregeld weer!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • 18 januari 2025

Hi ​@Noah27, dat is spijtig om te lezen. Mijn excuses! Ik heb zojuist aan onze backoffice verzocht dit met spoed door te zetten, want we zijn hierin afhankelijk van de netwerkbeheerder. Hopelijk pakt de netwerkbeheerder het snel met spoed op. Zij dienen ervoor te zorgen dat er licht op de lijn staat zodat wij onze service kunnen leveren. Ik heb mijn best voor je gedaan, we houden je op de hoogte!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen