Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel internet: Sommige sites laden niet

  • 26 september 2017
  • 8 reacties
  • 496 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Ik heb internet via glasvezel van t-mobile. De meeste sites kan ik goed bereiken, sommige laden echter niet of zeer zeer traag. Dit gedrag zie ik op verschillende apparaten, android phones, macbook, windows pc, linux pc, en zowel via wifi als via lan kabel.
Zodra ik via 4G de sites benader laden ze wel. Er lijkt dus iets mis met onze internetaansluiting of de modem/router.
Wat kan ik doen om dit op te lossen?
PS. Twee sites die het niet doen zijn bijv: www.booking.com en vandebron.nl.

Beste antwoord door HereIsTom

Welke browser gebruik je, misschien eens de cache legen.
Antivirus software al eens uitgeschakeld?

Anders nieuwste versie van je browser en virusscanner installeren!
Bekijk origineel

8 reacties

HereIsTom
Forum|alt.badge.img
  • Doet lekker mee
  • 514 reacties
  • 26 september 2017
Al eens een paar minuten de stroom van het modem afgehaald?

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 september 2017
Ja, en net nog eens gedaan, het helpt niet. Als ik naar de bewuste sites ga dan blijft hij hangen op TLS handshake. Dit duurt ontzettend lang en dan geeft de browser het op. Ik heb ook al geprobeerd om deze : https://www.thesslstore.com/blog/troubleshoot-firefoxs-tls-handshake-message/ te volgen, maar dat leek eenmalig te helpen. Heel af en toe laad booking.com namelijk wel.??????

HereIsTom
Forum|alt.badge.img
  • Doet lekker mee
  • 514 reacties
  • Antwoord
  • 27 september 2017
Welke browser gebruik je, misschien eens de cache legen.
Antivirus software al eens uitgeschakeld?

Anders nieuwste versie van je browser en virusscanner installeren!

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 september 2017
Allemaal al geprobeerd, Safari, Firefox, Internet explorer, chrome, en op verschillende apparaten en systemen, android, linux, windows, macos. Alle software is up to date.
Verder werken de sites wel zodra ik ze via 4G of een ander wifi netwerk (en aansluiting) benader. Het ligt dus niet aan de telefoons, tablets en notebook. Het lijkt erop dat de modem/router ze blokkeert. Ik kan er echter geen instellingen in vinden die mij relevant lijken, dus ik ben daar nog vanaf gebleven, alles staat daar nog op de default instellingen, zoals geleverd.

HereIsTom
Forum|alt.badge.img
  • Doet lekker mee
  • 514 reacties
  • 29 september 2017
Dan zit er iets anders fout, misschien toch maar ff bellen 0800-0092 kunnen ze de lijn voor je nakijken.

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 september 2017
Ga ik doen, thankszover.

HereIsTom
Forum|alt.badge.img
  • Doet lekker mee
  • 514 reacties
  • 29 september 2017
Laat ff weten hoe het is afgelopen?

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 september 2017
Vanzelfsprekend.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen