Goedemiddag,
Na een lange rit in de wachtrij maar hier een poging doen.
Over de wachtrij nog even:
De stem, die tijdens de wachtrij voor vragen over bestelling naar de website verwijst doet het niet zo goed meer, soms heel traag, klinkt eng en vervormd (creepy).
Wij hebben een Internet Fast glasvezel (100 m/bit up en down) en begrepen van de installateur dat het (nog) niet de snelle variant was. Er schijnen 2 soorten glasvezel aansluitingen te zijn. De glazvezel lijn van KPN was in onze wijk zou nog niet beschikbaar zijn voor T-Mobile?
Ik monitor automatisch de internet ping, upload en download ieder uur met een Raspberry Pi, die direct op het T-Mobile Zyxel modem is aangesloten. Vaak meet ik de snelheid rond de 90 m/bit, maar valt soms terug naar snelheden tot <45 M/bit en de Ping schiet zo nu en dan ruim >300 ms, dat vind ik onvoldoende.
Nu zie ik op de website dat op onze postcode ook de 1G/bit aansluiting op ons adres ook beschikbaar zou zijn gekomen, klopt dat? Kunnen jullie ons op de snelle aansluiting zetten met ons huidige abonnement en de verbinding begrenzen ipv de huidige verbinding die de abonnements snelheid niet haalt? Of hebben jullie een betere oplossing?
Vast bedankt!