Gezien het feit dat ik telefonisch niet goed (genoeg) verder geholpen kan worden en naar waarschijnlijkheid dit probleem niet met een nieuwe router is opgelost deel ik mijn probleem graag hier.
Sinds 02-11 heb ik rond ongeveer 12:00 problemen gekregen met mijn internet. Na verder onderzoek blijkt dat bij een speedtest de upload snelheid nagenoeg nul is (af en toe 0,10mb).
T-Mobile support (telefoon) geeft aan niks voor me te kunnen doen, omdat ik een eigen router gebruik. De eerste medewerker heeft een aanvraag voor een nieuwe router gedaan, zodat ik kan testen met orginele hardware. Hier heb ik overigens nog steeds geen track en trace van mogen ontvangen, dus tot die tijd veranderd er ook niks.
Belangrijke vermeldingen:
- Ergens mid september zijn we omgezet naar het gigabit netwerk
- Ik bevind mij regio Gelderland
- Maak gebruik van de Huawei ONT
- Van bovenstaande brandt het PON lampje groen en het LOS lampje niet
- Er zit een groene patchkabel tussen de FTU en ONT
Vanwege de volgende bronnen verwacht ik dat het mogelijk niet aan de eigen hardware zal liggen. Toevoeging; Ik kan me ook niet zo goed voorstellen waarom het er aan zou kunnen liggen, de huidige opstelling werkt sinds oplevering naar behoren:
Ik hoop dat er naar bovenstaand gekeken kan worden en mogelijk al verdere actie kan worden ondernomen en dat ik niet moet wachten tot het nieuwe router een keer binnen komt.