Sinds een paar dagen komt mijn up en downloadsnelheid niet meer op de beloofde 500mbit.
Testen gedaan met de tmobile servicedeskmedewerker aan de lijn. E-mails met resultaten gestuurd van de snelheden.
Reset, powercycle uitgevoerd. 1 apparaat direct bekabeld aangesloten, niets helpt. En t-mobile? Ik kan 5 dagen wachten nu op antwoord van mijn mail... en ik heb dit nu al de hele week.
Iemand die misschien weet wat hier aan de hand is?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Leroy,
Snelheidsverlies kan een heleboel oorzaken hebben. Ik begrijp dat je samen met mijn collega van de klantenservice al een heleboel zaken hebt kunnen uitsluiten. Nu is het aan de technische dienst om de oorzaak te achterhalen en, nog belangrijker, het probleem voor je op te lossen. Zodra hier meer over bekend is zal er contact met je worden opgenomen door de klantenservice.
Hou je ons op de hoogte?
Snelheidsverlies kan een heleboel oorzaken hebben. Ik begrijp dat je samen met mijn collega van de klantenservice al een heleboel zaken hebt kunnen uitsluiten. Nu is het aan de technische dienst om de oorzaak te achterhalen en, nog belangrijker, het probleem voor je op te lossen. Zodra hier meer over bekend is zal er contact met je worden opgenomen door de klantenservice.
Hou je ons op de hoogte?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.