Vanaf het moment dat het glasvezelinternet is vrijgegeven in de wijk Kersenboogerd in Hoorn ervaar ik met regelmaat problemen. Als klant van de telefoonkabel was ik zeer tevreden en had ik nooit problemen, maar nu lijkt het meer algemeen goed te zijn of te worden. Op dit moment valt het internet met regelmaat weg. En al heeft de hele wijk het probleem, standaard krijg ik van de helpdeks een persoon van Guideon naar mijn huis gestuurd met het gevolg dat ik thuis moet blijven. En dat stoort mij….dus ik bel inmiddels niet meer. Vanmorgen ook een onderbreking van één tot twee minuten. Maar ik bel niet meer. Afgelopen week voor de zoveelste keer het TV kastje moeten resetten omdat er vertraging in zat. Dit kan komen doordat het internet vertraagd ofzo. Maar het stoort. Ik neem glasvezel en deze snelheid omdat ik verwacht dat ik onverstoord aan het werk kan of kan genieten naar wat ik aan het kijken ben. Op deze manier worden wij niet heel gelukkig. Het is niet de service die ik gewend ben van Odido en de concurrentie is met twee glasvezel kabels in huis groot!
Glasvezel internet Hoorn is niet prettig
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi
Als ik nu je verbinding bekijk vanuit mijn kant, zie ik geen problemen. Is er voor jou wel een mogelijk de bekabelde verbinding zoals gevraagd te testen? Hoe werkt bijvoorbeeld jouw Mediabox als je de rechtstreeks bekabeld met modem connect? Valt deze verbinding dan ook uit, of blijft deze stabiel? Het modem ontvangt in ieder geval netjes en constant 1000Mbps. Ik zie wel dat je een eigen wifiversterker bekabeld hebt aangesloten. Merk je de problemen ook zonder deze versterker?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.