Glasvezel instabiel Arnhem zuid

  • 1 January 2024
  • 6 reacties
  • 91 Bekeken

Ik ben in september overgestapt van een ADSL verbinding van Odido naar glasvezel van Odido. Helaas merk ik dat de glasvezelverbinding instabiel is, zeker tegen de avond en in mindere mate ook overdag. Na enkele belletjes naar Odido (en heel scala aan slechte smoesjes van de servicedeskmedewerkers waarom het mijn schuld was dat de glasvezelverbinding slecht is) kwam ik meerdere topics tegen met exact hetzelfde probleem en daarnaast enkele mensen uit onze buurt die ook hetzelfde ervaren (of inmiddels niet meer, omdat ze weg zijn gegaan bij Odido). 

Mijn vraag: Heeft Odido dit probleem al opgelost voor de glasvezelverbinding in Arnhem zuid (de Laar) en kan dat dan ook per direct voor mij geregeld worden?

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hoi @Erik van Aken, welkom op onze Community & gelukkig nieuwjaar!

Ik help je hier graag mee. Zou je toevallig een bekabelde speedtest willen aanleveren op het moment dat de glasvezel onstabiel is? Dan kan ik het namelijk doorzetten met zoveel mogelijk informatie.

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen. Alvast bedankt voor de moeite.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Erik van Aken, welkom op onze Community & gelukkig nieuwjaar!

Ik help je hier graag mee. Zou je toevallig een bekabelde speedtest willen aanleveren op het moment dat de glasvezel onstabiel is? Dan kan ik het namelijk doorzetten met zoveel mogelijk informatie.

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen. Alvast bedankt voor de moeite.

Beste Tommie,

dank voor je bericht. Jammer dat mijn vraag wordt beantwoord met een vraag terug.

Ik heb al meerdere testen uitgevoerd (bekabeld en wifi). Ik heb hier echter geen printscreens van. Het staat je vrij om een monteur langs te sturen die dan zelf kan komen meten.

Ik heb mijn inziens genoeg gedaan om te zorgen dat de dienst die ik afneem bij jullie ook zou moeten werken. Graag zou ik wat moeite van jullie kant zien.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Erik van Aken, wij willen hier graag een onderzoek voor opstarten bij onze technische dienst, zodat zij kunnen achterhalen wat de oorzaak van dit probleem is. Een monteur zal namelijk niet altijd de oplossing zijn en op deze manier kunnen we de oorzaak sneller voor je kunnen achterhalen. Daarom wil ik je graag vragen om de speedtesten uit te voeren volgens de manier in de handleiding en deze in dit topic te plaatsen. Dan zet ik dit met alle liefde voor je door! 

Beste Nora,

 

Ik ben overgestapt naar KPN en heb vanaf de eerste dag snel en stabiel internet. Ik heb niks hoeven aanpassen, gewoon Plug-and-Play.

 

Ik zou het passend vinden als Odido mij op de afrekening nog tegemoet komt voor de maanden (vanaf oktober) dat ik slecht internet had, wat dus duidelijk niet aan mij lag, maar de kant van Odido en wat keer op keer niet opgelost is door de telefonische klantenservice.

 

Groet,

Erik.

Reputatie 6
Badge +2

@Erik van Aken Goed dat je hier nog over aan de bel trekt. 

Ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt! Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Mocht ik in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om je verder te helpen! 

Bedankt voor je reactie en de afwikkeling.

Reageer