Glasvezel Heerhugowaard

  • 15 March 2024
  • 6 reacties
  • 72 Bekeken

  • Sinds vannochtend 0430 u (+/-) geen internet via glasvezel meer op adres in Heerhugowaard
  • Ben na 13 u werken terug gekomen, werkt nog steedds niet.
  • Verscheidene keren internet gereboot geen success
  • Klantenservice gebeld waar medewerker mij wist te vertellen dat er inderdaad een storing moest zijn, want minimaal tien klaten hebben gebeld, maar…. er was nog geen reparatie ticket aangemaakt…...echt?? Na 13 uur van meerdere klanten die klagen?
  • Werdt geadviseerd om 1900 u nog eens terug te bellen

Ik ben niet onder de indruk en heb te doen met die jongen van de klantenservice die dit moest proberen uit te leggen. Even als een CX-pro...ga je schamen.

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @Rhodan1970 @Ruud Vlaming @Maralah @DaanS., heel erg bedankt voor jullie meldingen en sorry voor de onduidelijkheid, dit was absoluut niet de bedoeling en ik ben blij dat het helemaal is opgelost! Ik heb ook uitgebreid jullie verbindingen nagekeken en ik zie dat jullie allemaal weer volledig online zijn. Ook is er geen vuiltje in de lucht te bekennen: jullie verbindingen zien er weer helemaal stabiel en goed uit.

Wij gaan er voor zorgen dat die stabiliteit blijft en dat jullie kunnen vertrouwen op jullie verbinding. Ik wens jullie nog heel veel plezier toe met het Internet! 😄

Bekijk origineel

6 reacties

Hier hetzelfde verhaal. Mij is gezegd dat er een sms wordt gestuurd als het is opgelost. Ik mag toch hopen dat dit snel gebeurt. 

Vlakbij de regio Heerhugowaard, zelfde glasvezel problemen hier. Vooral het feit dat er nergens duidelijkheid is over dat dit een storing is aan de kant van Odido en niet aan individuele klanten ligt begint frustrerend te worden. Als je nu belt om een update te vragen en je treft de verkeerde medewerker krijg je doodleuk te horen dat het zo tot 5 werkdagen kan duren voordat de issues verholpen zijn. 

Hier in de regio koggenland vlak bij Heerhugowaard het zelfde probleem wel gewoon een internet verbinding maar kan geen verbinding maken met de DNS server. Ik heb een poging gedaan om de klantenservice te bellen maar na ongeveer 30 min. het opgegeven 

Poging twee..wederom contact opgenomen met klantenservice, na dertig (!!!!!!) Minuten in de wacht te hebben gestaan krijg ik iemand aan de lijn die veel mompelt, op hold zet, weer terug haalt om vervolgens te bevestigen dat hij kan zien dat er iets mis is met de verbinding maar geen idee heeft wat. Vervolgens meer gemompel...'kweehetniet probeer morgen om 0800 nog eens.' Wat ik helemaal storend vind is dat betrokkene aangeeft zijn tools niet te kennen of te vertrouwen. Je zou toch denken dat ze voor die maandelijkse gelden personeel beter op kunnen leiden.

Ah kijk, heb de modem 30 minuten van spanning afgehaald net weer aangezet en het werkt zowaar.

 

Odido, waar de klant zelf de troep mag opruimen. Jammer.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Rhodan1970 @Ruud Vlaming @Maralah @DaanS., heel erg bedankt voor jullie meldingen en sorry voor de onduidelijkheid, dit was absoluut niet de bedoeling en ik ben blij dat het helemaal is opgelost! Ik heb ook uitgebreid jullie verbindingen nagekeken en ik zie dat jullie allemaal weer volledig online zijn. Ook is er geen vuiltje in de lucht te bekennen: jullie verbindingen zien er weer helemaal stabiel en goed uit.

Wij gaan er voor zorgen dat die stabiliteit blijft en dat jullie kunnen vertrouwen op jullie verbinding. Ik wens jullie nog heel veel plezier toe met het Internet! 😄

Reageer