Skip to main content

Op 12 oktober precies om 12:00 is mijn internetverbinding weggevallen, reeds gebeld met de klantenservice. en de monteur is langs geweest.

De monteur kon het probleem niet oplossen en constateerde een te hoge demping in de glasvezel. Hierop zou de melding doorgezet worden aan de KPN.

Helaas is tot op heden de melding nog niet bij de glasvezel beheerder  binnen gekomen. En die hebben daarna ook nog een doorlooptijd.

Werkbon WO-03728623 / 66449987

 

En nu heb ik pardoes een wifi-plus gekregen, zover ik weet hebben wij daar niet om gevraagd. Ik heb al een bekabeld accesspoint en die werkt goed genoeg.

 

Ik ben benieuwd naar de voortgang, en mocht dit een weg van een lange adem worden lijkt het mij een goed idee om tijdelijk 4G at home ter beschikking te zetten. Een telefoon als hotspot gebruiken is leuk voor even.

Hey @RemkeS, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat jij zo snel mogelijk online komt. Ik ben daarom direct voor je gaan kijken en zie dat je zojuist onze klantenservice al gesproken hebt. Zij hebben een nieuw ticket aangemaakt voor je. Hopelijk wordt het snel opgelost! Zou je mij alsjeblieft op de hoogte willen houden? Dan kan ik het voor je in de gaten houden. 


Hey @RemkeS, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat jij zo snel mogelijk online komt. Ik ben daarom direct voor je gaan kijken en zie dat je zojuist onze klantenservice al gesproken hebt. Zij hebben een nieuw ticket aangemaakt voor je. Hopelijk wordt het snel opgelost! Zou je mij alsjeblieft op de hoogte willen houden? Dan kan ik het voor je in de gaten houden. 

 

Er is niemand langs geweest, maar opeens kreeg ik een melding van myds dat mijn synology weer online was sinds “2023-10-23 17:22:52” En inderdaad werkt het op dit moment. Maar wat er gedaan is weet ik niet.

 

 


Hey @RemkeS, dat klinkt als goed nieuws!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en het lijkt erop dat er een aantal stoorzenders in de wijkcentrale aanwezig zijn. Dit is op de lijst van Guidion gezet om te controleren. Het kan dus zijn dat je nog een bericht krijgt om een afspraak met Guidion in te plannen. Maar voor nu lijkt het in ieder geval opgelost. 


Reageer