24 december 14:45 vliegt het internet er uit. kan gebeuren. glasvezel converter + router herstarten helpt niet.
24 december 15:15 toch maar eens gaan bellen. na een tijdje in de wacht, vriendelijke dame loopt de standaard stappen door. router resetten, beiden nog een keer uit en aan. niets werkt.
Een van de 6 lampjes (links onder) op de glasvezel converter brand niet. Dat is schijnt niet goed zijn.
ze maakt een ticket aan voor de technische mensen. maar kan wel dagen duren. dat is wel slikken, geen internet tijdens de kerstdagen.
-- nog steeds dag voor kerst, hoor ik via via dat andere mensen in Barneveld bij KPN ook problemen hebben met glasvezel. zou dit er mee te maken hebben?
24 december 20.10 na uit/aan van converter en router. weer internet.
29 december [Ticket#2020122411039871] Goed nieuws!
Beste klant,
Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost!
Heb je toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden.
Best T-Mobile. Jammer. Gemiste kans. Zorg dat je personeel over de beste gegevens beschikt over storingen van voor jullie externe partijen zoals KPN.
Ik zou het automatisch “opgelost” goed nieuws mailtje iets aanpassen:
Beste klant,
Goed nieuws: we zien aan het netwerk verkeer dat het probleem niet meer speelt.
Heb je toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden.
Het probleem werd veroorzaakt door: bijv. glasvezel probleem bij het KPN netwerk. defect router bij KPN.
Als we een probleem hebben met de auto, dan krijgen we ook soortgelijke opmerkingen van onze monteur of wegenwacht.
Met vriendelijke groet,
Familie Smits