Ik heb sinds vrijdag rond half een 's middags geen internet meer, het wereldbolletje is rood (zyxel t-50). Ik heb alle kabels er al uit gehad en hem een paar keer opnieuw opgestart maar hij blijft rood.
Branden alle lampjes op de mediaconverter? Dat is het grijze kastje voor het modem.
Is het wel glasvezel? of toch dsl.
Hey
Ik zie dat je inmiddels met mijn collega hebt gesproken en dat er gelukkig hulp gepland staat voor 30 december. Met de Unlimited Voucher als noodoplossing kun je de tijd overbruggen. Geef gerust een seintje zodra de Voucher is verlopen dan zorgen wij ervoor dat je een nieuwe ontvangt.
Hallo
op de mediaconverter branden 5 van de 6 lampjes. Zie foto. Wat zegt dit?
Hallo
klopt, het duurde even maar er is inmiddels contact. De voucher die naar me is gesmst is alleen niet geldig. Zou je een andere kunnen sturen? Kun jij iets zeggen over de oorzaak?
FO is uit dus er is geen signaal op je glaslijn.
Heb je al eens de stekker van je modem en converteer uit gehaald. Dan eerst je converteer aansluiten en als een paar lampjes branden je modem. Maar als FO niet brandt is er weinig aan te doen, dan afwachten.
Hi
Hi
Onze buren hebben glasvezel bij KPN en bij hun ligt het er ook uit. Zou je dit kunnen verifieren?
Het is geen bedrijfsabonnement. Ik heb inderdaad ook t-mobile zakelijk (waar mn mobiele nummer op zit), maar het abonnement op mijn adres is niet zakelijk. Dat geeft waarschijnlijk verwarring. Ik krijg de melding “Beste klant, de gebruikte voucher code is niet geldig. Controleer de voucher code en probeer het nogmaals. Groet T-mobile”.
Ondertussen zitten we al sinds vrijdag zonder internet en zonder fatsoenlijk alternatief, mijn geduld begint een beetje op te raken. Graag wat meer spoed met een oplossing.
Als de buren er ook uit liggen is het een groter probleem, niet toevallig graafwerkzaamheden geweest in de buurt en een sukkel die de kabel heeft meegepakt.
Je kan op de KPN site eens kijken of er een storing bekend is, of op alle storingen.
En de voucher probeer je op een zakelijk abbo te gebruiken? volgens mij gaat dat ook niet, alleen op consumenten abonnementen.
Op de website van KPN zie ik geen storing of onderhoud op mijn postcode/adres.
code heb ik geprobeerd op mn eigen zakelijke abonnement en ook op het prive adres van mn vriendin. Beide werkt niet.
Het is kerst, ze genieten van een paar vrije dagen, net als ik overigens.
Hi
Hallo
Op oudejaarsdag is er een monteur geweest, die inderdaad concludeerde dat er iets niet goed was bij KPN. Ik zou worden gebeld door KPN, maar tot op heden nog niks gehoord. Wanneer kan ik dat telefoontje verwachten?
Inmiddels verloopt onze 7 dagen voucher bijna, zou ik een nieuwe kunnen ontvangen?
Hey
Ik heb zojuist onze techneuten verzocht dit met prioriteit op te pakken. Je zult zo spoedig mogelijk gecontacteerd worden door de netwerkbeheerder. Als noodoplossing heb ik je zojuist middels een privébericht voorzien van een nieuwe Unlimited Voucher. Bedankt voor je geduld!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.