Skip to main content

Hallo, 

Van een op ander moment ineens geen internet neer zowel bekabeld als draadloos.

Ik heb de standaard stappen geprobeerd, helaas zonder resultaat.

Lampjes van de Media Converter banden ook niet zoals ze normaal deden dat er wel internet was.

rechts                               Links

Power - Groen                   FDX - Uit

Status - Oranje                Speed - Uit

FO Link - Oranje              TX Act - uit

Website geeft geen storing aan op mn adres…

klantenservice is niet bereikbaar.

Iemand enig iedee,?

Ik krijg t vermoeden dat het de Media Converter ligt 

ook omdat de rechter lampjes niet branden zoals ze deden dat er internet was, de status /FO Link die knipperende waarvan FO link groen niet constant Oranje.

Hoi @Tigers, goed dat je contact opneemt! Ik wil het graag verder onderzoeken. Hiervoor heb ik wel nog wat informatie nodig:

• Brandt het WAN-lampje op het modem? (lampje naast power, het tweede lampje)
  • Brandt het wereldbolletje op het modem?
  • Brandt of knippert het FO link lampje op het glasvezelkastje?

Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Hoi @Tigers, goed dat je contact opneemt! Ik wil het graag verder onderzoeken. Hiervoor heb ik wel nog wat informatie nodig:

• Brandt het WAN-lampje op het modem? (lampje naast power, het tweede lampje)
  • Brandt het wereldbolletje op het modem?
  • Brandt of knippert het FO link lampje op het glasvezelkastje?

Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido ,
Wan-Lampje ; wisselend met Power lampje brand deze.
Internet- Lampje brand niet..
FO link lampje knippert niet, maar brand continue.

normaal zijn zowel Power als status lampje Groen, en Knippert t FO Link lampje oranje.
en brandt FDX en TX Act (kinpperd) groen en Speed Oranje.

Ik had de dag ervoor al geregeld dat het internet verbinding wissellend uitviel bekabeld&wiFi..
maby een voorbode van t geheel?

Bedankt voor de info @Tigers, ik heb besloten om Guidion aan te sturen. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak met de monteur in te plannen. Kan je mij na die tijd een terugkoppeling geven? Alvast bedankt!

@Tommie van Odido Bedankt, ik heb een afspraak gemaakt als het goed is komen ze Zaterdag.

Ik meld me dan weer.

Heb nu na paar keer opnieuw Reset van de converter en een andere eigen Router Internetverbinding, maar ook alsnog wel wisselend weg is.…

Dus wacht de Monteur maar af, 

Ik zal me daarna weer even melden.

@Tommie van Odido 

Ik zag net nadat ik nog op de community heb rondgekeken, dat een Jaar geleden de T50  omgeruild werden voor de nieuwe die WPA3 & Wifi6 bezitten..

Ik denk dat ik daarin wat gemist heb, want ik heb dus nog steeds de T50 hier…😳

Even los van de Media Converter 

Hoi @Tigers, geen zorgen! We kunnen je modem vervangen als het opgelost is. Laat je dan een reactie achter? 

Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido Ik laat sowieso een reactie achter als de Guidon monteur zaterdag is geweest.

Ik heb een unlimited & Entertainment abbo van T-Mobile (De oude Go)... waar zoals men weet ookal is het onbeperkt internet als nen op 5gb zit de snelheid word beperkt..

Maar zoals ik Tommie had beantwoord heb ik nu zo op en af verbinding.

wordt vervolgd in iedergeval.

Reageer