Skip to main content

Door werkzaamheden in de straat hebben wij sinds 4 november geen internet meer. referentienummer 74122281.   Op 13 november is Guidion langs geweest en heeft conclusie ook getrokken dat dit komt door graafwerkzaamheden in de straat.  Hij zou de melding doorzetten naar KPN Netwerk.  Later las ik via de werkbon dat KPN Netbeheer dit niet kon aannemen ivm type aansluiting. Nu is er  nieuwe melding gemaakt bij Odido referentienummer : 74292762

Sinds 4 november zitten wij dus al zonder internet. Tot op heden ook nog geen informatie ontvangen  wanneer dit wordt opgelost. 

Ik wil daarom ook graag weten:

  1. wat is de planning wanneer dit is opgelost
  2. kunnen wij tijdelijk een alternatief internet ontvangen via 5g router of iets dergelijks. We kunnen op dit moment al meer dan twee weken niets. 

 

Hey ​@mvdkrabben, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Daarom kijk ik graag met je mee. Kan je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel zetten? Dan kan ik een blik werpen voor je! 


Aangevuld 


Dank ​@mvdkrabben, ik zie dat ze een ticket hebben aangemaakt voor de onderaannemer. Het ticket moet nog opgepakt worden, hopelijk gebeurt dit spoedig!


Reageer