Skip to main content

glasvezel erg onstabiel

  • 30 September 2023
  • 8 reacties
  • 110 Bekeken

Helaas merken wij (vooral in de avonduren) een erg instabiele verbinding via ons glasvezelnetwerk. Voordat we glasvezel hadden nergens last van, maar sinds we glasvezel hebben is normaal gamen niet meer aan de orde. Ook een serie volledig kijken zonder verstoring lukt niet. Zowel bedraad als via de WiFi hetzelfde probleem. De ping en snelheid verspringen continue. 
 

nog meer mensen met dit probleem?

 

Liever langzamer maar stabiel internet, dan deze rotzooi. Betaal er genoeg voor

8 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Svlug, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je internet! 😊 Ervaar je dit met je bekabelde verbinding of alleen op je wifi? Ook wil ik graag weten of je eigen apparatuur gebruikt. Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido ,

 

Bedankt voor je reactie. 
Het is zowel bekabeld als via wifi. En gebruik de apparatuur van jullie. 
 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Svlug, bedankt voor je snelle reactie.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je onze klantenservice al gesproken hebt. Daarnaast zie ik dat je nog in bezit bent van een ietwat ouder modem (Huawei). De klantenservice heeft een ticket voor je aangemaakt en ik ga er vanuit dat onze techneuten je een nieuw modem gaan opsturen! Wil je ons op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik het een en ander doorzetten als dat nodig is. Alvast bedankt. 

Wanneer gaan jullie de glasvezel verbinding eens optimaliseren?? Al sinds we glasvezel hebben elke avond gezeik met internet. Overdag nergens last van, maar zodra heel Nederland thuis is, hebben wij geen internet meer. 
Nieuwe router geeft geen zin gehad. Wordt hier niet goed van, jullie zijn niet de goedkoopste, maar de service en kwaliteit is van het laagste niveau 

 

helemaal klaar mee!!!!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Svlug, goed dat je hierop terugkomt, het liefst zie ik je zo snel mogelijk zorgeloos elke avond genieten! Ik zie dat je modem al 14 dagen onafgebroken verbonden, wel zie ik dat je glasvezel Media Converter 8 uur geleden offline is geweest. Heb je toevallig zelf het stroom van de Media Converter afgehaald rond 03:00? Zo niet, is het mogelijk om een ander stopcontact te proberen om te testen of de stroomvoorziening van de glasvezel Media Converter stabiel is?

Mocht een ander stopcontact geen beterschap bieden dan wijzen de huidige metingen sterk op een defecte glasvezel Media Converter. Graag zorg ik er in dat geval voor dat er snel een nieuwe Media Converter jouw kant op komt en ik verwacht dat je internet vervolgens een stuk stabieler zal zijn en je snel weer kan genieten! 🙂

Hoi @Cal van Odido ,

 

Dankjewel voor je reactie  

Dat is raar, want wij sliepen op dat moment 😅

 

Ik heb al vaker een ander stopcontact geprobeerd, maar dit lijkt dus niet te werken. Kan ik de Media Converter zelf installeren?

Het zou fijn zijn als het internet stabiel gaat worden, want het is echt drama. 
 

Wat heb je van ons nodig?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Svlug, ik had je hier graag mee geholpen, echter zie ik dat je een aanvraag gedaan hebt bij een andere provider. Hierdoor kan ik geen aanpassingen meer doen op je abonnement. Je abonnement wordt 24-11 bij ons stopgezet. Ik wil je wel veel succes wensen bij je nieuwe provider!

Gelukkig wel, bij de andere provider geen problemen in ieder geval (zover ik lees op internet)

 

dankjewel

Reageer