Skip to main content

Beste,

Het lijkt erop dat om en nabij rondom de rebranding de snelheid niet meer behaald wordt.

We betalen voor 100mbps download en upload. Echter wordt er nu niet eens 20mbps download behaald. Dit is gemeten met kabel uiteraard. 

Er lijkt ook al weken “onderhoud” gaande te zijn in mijn regio. Dit belemmert mijn dagelijkse werkzaamheden helaas wel.. Vandaar ook het topic.

Ik hoor graag of hier op korte termijn aan gedaan kan worden.

 

 

Hallo @mikeo26 

De naamsverandering zou geen invloed moeten hebben op je glasvezelverbinding. Is je laptop/pc rechtstreeks bekabeld aangesloten op de router zonder switch oid?

Je kan ook nog de internetkabel tussen mediaconverter en router vervangen en de mediaconvrrter herstarten, misschien helpt het.


Hallo @mikeo26 

De naamsverandering zou geen invloed moeten hebben op je glasvezelverbinding. Is je laptop/pc rechtstreeks bekabeld aangesloten op de router zonder switch oid?

Je kan ook nog de internetkabel tussen mediaconverter en router vervangen en de mediaconvrrter herstarten, misschien helpt het.

Hi Waqqas,

Bedankt voor je antwoord. Het kabeltje tussen een kastje en de router leek wat ingedeukt en beschadigd. Ik heb deze vervangen en daarbij de router en TP link deco een restart gegeven. Nu scoor ik 93/93 download/upload op de pc. Hartelijk dank!


Reageer