Skip to main content

Sinds afgelopen woensdag (6 november) heb ik geen glasvezel internet meer. Het lampje LOS knippert langzaam rood. Ik heb woensdag gelijk een ticket aan laten maken (74169017) en ik zou de volgende dag meer informatie krijgen. Dat is nooit gebeurt. Toen ik de klantenservice belde gaf de ongeduldige medewerker aan dat het nog steeds “in onderzoek” is en dat ik geduld moet hebben.

Ik heb inmiddels een prepaid SIM met een week lang onbeperkt data van jullie, maar ik ben wel benieuwd wat de status is. Zou één van de mods dat kunnen nakijken voor me?

Waarom hebben jullie eigenlijk geen statuspagina hiervoor voor klanten? Ik hoef niet alle details te zien, maar het is prettig als ik weet dat er iets gebeurt. Scheelt denk ik ook kosten voor jullie dat mensen niet elke dag naar de klantenservice bellen om de status op te vragen.

Vergeet een snelle oplossing maar. Ik ook een blinkend LOS lampje. En heb al bijna 2 weken geen internet.

Hey @WhiteJoker, goed dat je dit aangeeft.

Ik zie dat onze monteur vandaag langskomt. Zou je mij na de tijd een terugkoppeling willen geven? Hopelijk krijgt hij je meteen weer online! Alvast bedankt. 

Hey @WhiteJoker, goed dat je dit aangeeft.

Ik zie dat onze monteur vandaag langskomt. Zou je mij na de tijd een terugkoppeling willen geven? Hopelijk krijgt hij je meteen weer online! Alvast bedankt. 

Nvm was niet voor mij helaas

Hey @WhiteJoker, goed dat je dit aangeeft.

Bedankt Tommie. Het bleek een kapotte kabel in de wijkkast te zijn. Het zou misschien goed zijn voor Odido om dit proces iets meer te automatiseren.

Reageer