Op vrijdag 22 september heeft een KPN Reggefiber monteur tijdens de aanleg van een nieuwe glas aansluiting bij buren, onze glasvezel volledig gesloopt. Ik meldt het die dag bij Odido klantenservice en zij maken een afspraak met Gideon om het probleem op 27 september te verhelpen. Ik ben werkzaam in de telecom en beschik over apparatuur om glasvezel te meten. Met een glas meter meet ik een afstand naar een ondergrondse kabelverdeler. Met deze informatie zet Odido backoffice de melding door naar KPN Infra. Helaas kon de afspraak met Gidion niet gecanceld worden omdat ze telefonisch of op een andere manier niet bereikbaar zijn. Donderdag 28 september constateert KPN Glasfiber dat de vezel gebroken is in de ondergrondse handhole, maar dat een vervolg afspraak noodzakelijk is om het te repareren. Op Woensdag 4 oktober blijkt dat de fiber niet meer kan worden gerepareerd. De afspraak voor 23 oktober om de fiber tot in de woning te vervangen wordt op 19 september uitgesteld naar27 oktober. Aan Odido klantenservice vraag ik te bemiddelen, maar zij verwijzen naar hun Odido procedure waarin staat dat ik zelf moet klagen bij KPN. Terwijl Odido roept dat klantenservice beter moet worden, wordt het alsmaar slechter.
Bladzijde 1 / 1
De netbeheerder is verantwoordelijk voor de fysieke kabel. Odido huurt alleen deze vezel om haar dienst over te leveren. De netbeheerder en haar aannemers hebben hun eigen planning waar Odido geen inzicht of zeggenschap over heeft.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.