Skip to main content

Ik heb sinds vanochtend geen glasvezelverbinding meer. Lampje op de modem en box branden allebei rood. Reset heeft niet geholpen. Ik hoor buiten dicht bij de centrale verbinding dat er onderhoud wordt gedaan. Ik weet zeker dat daar iets mis is gegaan. Graag zsm contact opnemen!

Hoi @Ibrahim_Uyar, ik wil het super graag onderzoeken voor je! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres en je klantnummer is een inactief abonnement. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana


Hoi @Ishana van Odido

Ik heb de gegevens ingevuld. Guidion monteur is al langsgeweest vandaag en heeft niks kunnen doen om de probleem op te lossen. Er moet van kpn een netwerkbeheerder komen om in de centrale kast te kijken van de wijk. Ik heb dit probleem bij de oplevering al gehad en duurde een aantal weken totdat het netjes geregeld was. Kan je ervoor zorgen dat er vandaag nog iemand langs komt om dit op te lossen, want ik ben het spuugzat dat dit al de 2e keer is dit jaar. Graag contact opnemen met mij om dit telefonisch te bespreken. 
 

Moderator edit: persoonlijke gegevens in post


Dank @Ibrahim_Uyar! Ik mis alleen een deel van de verificatie, wil je jouw Community profiel erbij pakken en de missende gegevens invullen? Ik heb je bericht aangepast omdat je nu openbaar je 06-nummer deelt. Wij kunnen je niet bellen en zullen altijd hier terug komen. Laat het mij weten wanneer je profiel compleet is!


@Cheyenne van Odido 

 

Ik heb mijn gegevens al ingevuld. Ik zit al sinds dinsdag zonder internet thuis. Woensdag monteur gekomen die niks heeft kunnen doen en na 5 minuten al weg was. Het is al Donderdagavond en heb nog steeds niks gehoord en telefonisch zogenaamd een spoedmelding doorgezet naar de technische dienst. Het is al bijna 3 dagen verder. Wat wordt dit met spoed opgepakt zeg. Ik verwacht dat dit voor het weekend wordt opgepakt, want dit is niet te doen zo. Dit is al de 2e keer dit jaar.


@Cheyenne van Odido

 

Ik heb mijn gegevens al ingevuld. Ik zit al sinds dinsdag zonder internet thuis. Woensdag monteur gekomen die niks heeft kunnen doen en na 5 minuten al weg was. Het is al Donderdagavond en heb nog steeds niks gehoord en telefonisch zogenaamd een spoedmelding doorgezet naar de technische dienst. Het is al bijna 3 dagen verder. Wat wordt dit met spoed opgepakt zeg. Ik verwacht dat dit voor het weekend wordt opgepakt, want dit is niet te doen zo. Dit is al de 2e keer dit jaar.

Helaas Ibrahim, wanneer er spoed vermeldt wordt dan geven ze de laagste prio aan je, 


Hoi @Ibrahim_Uyar, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst en je een vouchercode ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


Reageer