Ik heb sinds vanochtend geen glasvezelverbinding meer. Lampje op de modem en box branden allebei rood. Reset heeft niet geholpen. Ik hoor buiten dicht bij de centrale verbinding dat er onderhoud wordt gedaan. Ik weet zeker dat daar iets mis is gegaan. Graag zsm contact opnemen!
Hoi
Hoi
Ik heb de gegevens ingevuld. Guidion monteur is al langsgeweest vandaag en heeft niks kunnen doen om de probleem op te lossen. Er moet van kpn een netwerkbeheerder komen om in de centrale kast te kijken van de wijk. Ik heb dit probleem bij de oplevering al gehad en duurde een aantal weken totdat het netjes geregeld was. Kan je ervoor zorgen dat er vandaag nog iemand langs komt om dit op te lossen, want ik ben het spuugzat dat dit al de 2e keer is dit jaar. Graag contact opnemen met mij om dit telefonisch te bespreken.
Moderator edit: persoonlijke gegevens in post
Dank
Ik heb mijn gegevens al ingevuld. Ik zit al sinds dinsdag zonder internet thuis. Woensdag monteur gekomen die niks heeft kunnen doen en na 5 minuten al weg was. Het is al Donderdagavond en heb nog steeds niks gehoord en telefonisch zogenaamd een spoedmelding doorgezet naar de technische dienst. Het is al bijna 3 dagen verder. Wat wordt dit met spoed opgepakt zeg. Ik verwacht dat dit voor het weekend wordt opgepakt, want dit is niet te doen zo. Dit is al de 2e keer dit jaar.
Ik heb mijn gegevens al ingevuld. Ik zit al sinds dinsdag zonder internet thuis. Woensdag monteur gekomen die niks heeft kunnen doen en na 5 minuten al weg was. Het is al Donderdagavond en heb nog steeds niks gehoord en telefonisch zogenaamd een spoedmelding doorgezet naar de technische dienst. Het is al bijna 3 dagen verder. Wat wordt dit met spoed opgepakt zeg. Ik verwacht dat dit voor het weekend wordt opgepakt, want dit is niet te doen zo. Dit is al de 2e keer dit jaar.
Helaas Ibrahim, wanneer er spoed vermeldt wordt dan geven ze de laagste prio aan je,
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.