Ik ben buitengewoon ontevreden over mijn glasvezelaansluiting. De eerste keer kwamen er monteurs (op 10 september) om de kabel vanuit de straat naar mijn apartement te trekken. Die konden de kabel niet vinden en zijn weer weggegaan. Naar veel bellen en in de wacht staan kon ik een nieuwe afspraak maken, weer wachten en weer geen resultaat. Bij een derde afspraak werd de kabel door een onderaannemer van een onderaannemer dan eindelijk doorgetrokken. Na bijna 2 maanden!
Toen was het wachten op de monteur van T-Mobile die het dan in mijn apartement in orde zou maken. Dat lukt wonder boven wonder in een keer! Uiteindelijk duurde het 2.5 maand voor ik verbinding had.
Nu zijn we twee maanden verder en doet de glasvezel het niet meer. Klantenservice gebeld, 26 minuten in de wacht gehangen, en die vertelt me doorleuk dat hij het naar de back office gaat doorzetten. Het kan 7 dagen duren voordat die uberhaupt gaan reageren. Mijn verwachting is dat er dan een monteur moet komen, wat natuurlijk weer twee weken duurt. Als die het al gaat fixen.
Ik ben freelancer in de ICT. Ik ben van een goede internetaansluiting afhankelijk voor mijn werk. Ik heb geen vertrouwen in een goede en tijdige oplossing.
Wat nu?
P.S. Veertig keer geprobeerd op dit forum in te loggen maar lukt niet - en nee, ik ben niet mijn paswoord kwijt. Wat een puinhoop.