Skip to main content

Goedendag,

Maandag 19/02 is er een monteur geweest om het glasvezel en modem aan te sluiten. Vervolgens kwam er geen verbinden maar de monteur gaf aan dat het binnen 1 uur het zou moeten werken. Na een uur gekeken deed die het nog niet. Toen gebeld met odido, kreeg iemand aan de lijn die zij dat dit probleem vaker voorkomt en er een ander monteur bij moet komen. 
 

vervolgens ben ik dinsdag 20/02 gebeld door odido zelf, want de monteur had niet alles juist ingevuld waardoor ze niet helemaal wisten wat er aan de hand was. Het ging om de knopjes welke niet/wel branden van het glasvezel kastje. Toen te horen gekregen dat er contact opgenomen zou worden, dit is tot heden nog steeds niet gebeurt. 20/02 kreeg ik ook een mail met daarin stapjes wat ik moet doen om het te resseten, echter werkte dit ook niet. 21/02 niks gehoord, waardoor ik 22/02 zelf weer heb gebeld, hij zou er nog wat aan de ticket toevoegen waardoor het misschien zou versnelen. 
 

vandaag 23/02 nog steeds niks gehoord. ik ben student en heb mijn internet echt nodig. Nu heb ik al bij betaald voor meer mb’s maar ook deze raken bijna op.

zou iemand mij meer kunnen vertellen hoe het ervoor staat en zou ik een voucher kunnen krijgen zodat ik tijdelijk onbeperkt mb’s krijg.

 

Dag allen,

Het is gelukt…geen idee hoe. Maar ik heb na ruim een maand tijd eindelijk internet!🙌🏼

Bedankt voor ieder die mij te woord hebben gestaan :)

 

groetjes,

patrick


Hi @Pat_o, ik ben superblij om tehoren dat je weer online bent! Ik wil je nog een hele fijne middag wensen. 


Reageer