Skip to main content

Sinds vanmorgen is er geen internet meer bij ons thuis in Wervershoof.

Op de Nokia modem knippert het PON lampje en is het alarm en DATA lampje uit.

Gister was het om de zoveel tijd dat het netwerk weg was en 5 minuten later weer terug kwam, maar vandaag werkt het de hele dag al niet.

Hey @Jasperweel84, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat Guidion nog niet geweest is om de installatie te voltooien. Guidion komt op 19-01 om de installatie te voltooien en de verbinding administratief aan te melden. Voor die tijd zal het internet het nog niet doen. Mag ik je vragen om de 19e af te wachten? Als je daarna nog niet online komt, trek dan aan de bel. Alvast bedankt!  

Hey @Jasperweel84, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat Guidion nog niet geweest is om de installatie te voltooien. Guidion komt op 19-01 om de installatie te voltooien en de verbinding administratief aan te melden. Voor die tijd zal het internet het nog niet doen. Mag ik je vragen om de 19e af te wachten? Als je daarna nog niet online komt, trek dan aan de bel. Alvast bedankt!  

Monteur is net geweest (vrijdag is hij niet opkomen dagen?) maar zegt dat hij hier niets mee kan. Hij kan ook de installatie niet afronden.

En nu??

@Jasperweel84 Dit wordt opgepakt door de netwerkbeheerder. Deze is door Guidion ingeschakeld en zal het stappenplan vervolgen. Ik vermoed dat er spoedig iemand langskomt om de aansluiting alsnog te kunnen opleveren.

Beste Jason,

Bedankt voor je reactie,

ik heb een mail ontvangen, dat er binnen 1 werkdag actie zou komen. Dir was op de dinsdag, maar het is morgen weer dinsdag en heb nog niets gehoord van de netbeheerder. Kun jij een status zien?

@Jasperweel84 Dit wordt opgepakt door de netwerkbeheerder. Deze is door Guidion ingeschakeld en zal het stappenplan vervolgen. Ik vermoed dat er spoedig iemand langskomt om de aansluiting alsnog te kunnen opleveren.

Ik kreeg de onderstaande mail gister avond, gaat niet helemaal goed denk ik zomaar?

Hi @Jasperweel84, ik zie dat de klantenservice druk met je bezig is. Heb je toevallig al de tijd gevonden om ze terug te bellen? 

Hi @Jasperweel84, ik zie dat de klantenservice druk met je bezig is. Heb je toevallig al de tijd gevonden om ze terug te bellen? 

Hey Tommie,

Nou ik heb nu 3x terug gebeld en krijg dan te horen dat een bepaalt persoon mij wil spreken, maar dat ze mij niet naar hem/haar kan doorverbinden. En dat deze persoon mij weer zal bellen, maar dat is hem nog niet gelukt to zover. Mocht je hem/haar spreken geef even door dat ik gewoon bereikbaar ben.

Hi @Jasperweel84, ik zie dat de klantenservice druk met je bezig is. Heb je toevallig al de tijd gevonden om ze terug te bellen? 

Hey Tommie,

Nou ik heb nu 3x terug gebeld en krijg dan te horen dat een bepaalt persoon mij wil spreken, maar dat ze mij niet naar hem/haar kan doorverbinden. En dat deze persoon mij weer zal bellen, maar dat is hem nog niet gelukt to zover. Mocht je hem/haar spreken geef even door dat ik gewoon bereikbaar ben.

Beste @Tommie van Odido, in middels is er iemand lang geweest. En ondanks dat de beste man geen idee had wat een modem was en bij mijn energie meter een glazvezel kabel aan het zoeken was. Heeft hij het toch weten te maken, wat sinds afgelopen donderdag  (8-2-24) is er geen storing meer geweest.

Pakt Odido het nu weer verder op?

Groetjes

Reageer