Ik vind het toch raar dat er niemand een update kan gegeven over de planning van een monteur en dat bij navraag dat weken kan duren. Zou toch wel een mogelijkheid moeten zijn om als klant wat info met de ‘ reparateur’ te moeten kunnen delen. Zoals bijvoorbeeld in mijn geval dat de oprit nu openligt. Als dit langer duurt gooi ik hem dicht en kunnen ze op nieuw graven.. maar blijkbaar is dat procedureel niet mogelijk. Ik ben al aan het kijken om abonnement bij KPN af te sluiten en daarna Odido op te zeggen want ik ga geen weken zonder internet zitten. Toch raar anno 2024.
Welkom op onze community!
Goed dat je dit via deze weg nogmaals vraagt. Ik ben het met je eens dat we dit snel moeten oplossen.
Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie gelukkig dat de monteur een notitie heeft gemaakt om de netwerkbeheerder aan te sturen. Zij zullen contact met je opnemen om de breuk voor je te herstellen. Ik durf niet precies te zeggen wanneer het wordt opgelost, maar de netwerkbeheerder heeft 5 werkdagen om het ticket op te pakken.
Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd paraat!
Het zou fijn zijn om contact op te kunnen nemen met deze partij aangezien nu mijn oprit openligt, anders zullen ze straks zelf weer paar uur moeten graven.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.