Skip to main content

Geachte odido

Wij hebben begin juli bij jullie overstap gemaakt van KPN alles goed en wel

Afgesproken voor glasvezel aansluiting en binnen een maand ben je overgestapt & heb je glasvezel

Nu 27 September

Nog niemand gezien of gehoord

Meerdere keren naar klantenservice gebeld en doorverwezen naar van alle soorten andere bedrijven die zelf allemaal van niks wisten

Vorige maand  weer gebeld. Goed gesprek gehad en belofte gekregen voor 29 september heb je van ons glasvezel... U wordt binnen kort gebeld voor alles te regelen

Maar je raad het... Nog steeds niemand gehoord of gezien

Dus vandaag weer gebeld en zelfs bij odido klantenservice wist van niks en kon ook niks vertellen

 

We beginnen er echt een zwaar hoofd van te krijgen. 

Graag zou ik willen weten hoe het nu allemaal zit. Even wachten oké, maar geen updates of info te verkrijgen de 1 zegt vraag an hun en de ander zegt vraag aan de ander. 

Hi @Madgizmo, welkom op onze Community!

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over je oplevering, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kijk ik graag met je mee, alvast bedankt voor de moeite! 


Hi @Madgizmo, welkom op onze Community!

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over je oplevering, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kijk ik graag met je mee, alvast bedankt voor de moeite! 

 

het staat op het account van mij vriendin. maar het adres van de aanvraag komt overeen met die van mijn vriendin. 

omdat we maar geen hoogte krijgen van onze aansluiten heb ik maar een forum account gemaakt via mijn email. maar de aanvraag staat op die van mijn vriendin. 

dat klant nr stuur ik u prive

 


Hey @Madgizmo, ik zag je privébericht voorbij komen. Zou je mij alleen nog jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen sturen? Dan kan ik het namelijk verifiëren. Thanks!


Reageer