Skip to main content

Goedendag. Ik zou graag de glasvezelkabel vanuit de FTU direct aansluiten op een Ubiquiti router met een SFP+ module. Is er iemand van de moderators die mij kan helpen (evt. via privébericht)? Ik heb het serienummer van de module.

Hallo @ihgho 

Weet je ook zeker welke soort verbinding je hebt en of je de juiste SFP module hebt? Indien je klantnummer ook in je community profiel staat dan kan een moderator sneller bij je abonnement.

Het betreft een XGS-PON verbinding en ik heb een FS module besteld die op dit forum eerder succesvol is geregistreerd. Klantnummer staat in mijn profiel.

Hi @ihgho, welkom op onze Community!

Ik ben voor je gaan kijken maar ik zie dat je op Reggefiber zit. Voorheen is het nog niet gelukt om third party XGS-PON modules op dit netwerk aan te sluiten, maar we kunnen het proberen. Als je de jusite S/N (gebruikersnaam) van FS hebt ontvangen dan kunnen we het proberen. Stuur die maar mee in een privébericht en een paar dagen + tijdstippen wanneer we hier 20 minuutjes voor kunnen inplannen.

Veel dank @Tommie van Odido ! Ah dan wordt het misschien lastig. Je hebt een privébericht ontvangen met het GPON-ID serienummer wat ik heb opgevraagd bij FS. Inmiddels heb ik ook contact gehad met service@odido.nl en die gaan me vandaag terugbellen dus ik zal dat eerst even afwachten… Als ik daarna nog vragen heb neem ik weer contact met je op

Goedemorgen @Tommie van Odido , de klantenservice had helaas geen oplossing. Ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je daar naar kunnen kijken voor een afspraak?

Ik heb je bericht @ihgho

Reageer