Goedemiddag, er is 6dec een expert van Guidion geweest op mijn T mobile glasvezel te installeren, alles netjes aangesloten, toen bleek er op de converter het los lampje te knipperen en op de zyxel modem een rood lampje van de wereld bol. Ik heb toen klantenservice t mobile gebeld, en zouden dit vermelden aan de technische dienst, binnen 5 dagen zou het moeten werken, en zou ik internet hebben. Helaas nog steeds niets.
Hoi
In de tussentijd wilde ik graag een tijdelijke oplossing voor je regelen om je alsnog online te helpen door extra data toe te voegen op een T-Mobile, Tele2 of Ben Mobiel abonnement, alleen kon ik niet een dergelijk abonnement terugvinden. Mocht iemand in je huishouden wel over een Mobiel abonnement van een van deze drie providers beschikken, dan stuur ik je graag snel extra data toe.
Ik heb veel vertrouwen dat de netwerkmonteur veel voor je kan betekenen, wij doen er alles aan om snel die monteur bij je langs te krijgen zodat wij dit definitief voor je op kunnen lossen!
Hoi cal, er komt maandag inderdaad een monteur langs, alleen mijn vertrouwen is weg, bij de Firma infra en Guidion. Ik hou je op de hoogte.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.