de ping in games is ook echt hoog is er een oplossing?
Goedemorgen
Ja dat kan gewoon
ONT opnieuw geregestreerd
Het lijkt erop dat er geen verschil is. Zijn er nog andere alternatieven die we kunnen bekijken?
Ik heb het opnieuw voor je doorgezet
mail ontvangen ongeveer 5 dagen geleden alles opgestuurd met een reply nog steeds geen update
Ik heb het met onze Back Office besproken
er is helaas geen verandering na de portmove
Hey
ik zie niet echt een verandering helaas
Hey
die asus router is boven een acces point
als ik beneden test direct aangesloten op de zyxel is er geen verschil
Heb je de asus router dan wel of niet aangesloten zitten
Ja die gebruiken we boven als een acces point dus die is boven aangesloten ja
ik test zelf beneden direct op de zyxel
het probleem is volgens mij gewoon dat het onstabiel is er zijn dagen dat het goed is en dagen waarop het echt veel te slecht is dus waar het aan ligt weet ik helaas niet
Die tweede test ziet er dan weer super uit
Nee, de Asus lijkt geen verschil te maken. Vooral omdat de speedtest resultaten direct op de Zyxel zijn aangesloten. Het lijkt erop dat op verschillende dagen de resultaten wel goed zijn, maar andere dagen weer niet. Dus het is onstabiel. Bovendien is de ping in games vergeleken met vroeger ook best hoog.
Ik merk dat er een probleem lijkt te zijn met jullie netwerk. Zijn jullie momenteel bezig met het identificeren en oplossen van het probleem?
Als dit probleem zich blijft voordoen zonder een afdoende oplossing, overweeg ik om over te stappen naar een andere provider die een meer stabiele service kan bieden.
Hey
Soms zijn er dagen waarop alles goed lijkt te gaan, terwijl er andere dagen zijn waarop het veel slechter gaat. Dus zou ik zeggen dat het onstabiel is.
Ik heb het toch nog besproken met onze Back Office, echter denken wij dat het toch aan de overbelasting van de server ligt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.