Ik woon in Deventer en Glasvezel Internet is beschikbaar met een verwachte maximumsnelheid van 1000 Mbit/s downloaden en 1000 Mbit/s uploaden (t-mobile postcode check).
Op dit moment zit ik bij Telfort en overweeg om over te stappen naar T-mobile. Echter lees ik jammer genoeg overal dat t-mobile thuis internet instabiel is er veel ontevreden klanten zijn en etc. Ik vind het lastig om hierover te oordelen, omdat mensen vooral in deze tijd sneller ‘ontevreden’ zijn.. Ik ben een zeer tevreden klant met de t-mobile mobiele abonnementen (1 unlimited) die ik heb. Echter weet ik niet hoe dat zit met thuis internet.
Zijn er mensen die oprecht ervaring hebben met t-mobile glasvezel 1000 Mbit? En dan specifiek in de regio van Deventer? Eventueel ook andere tips en trucs waar ik rekening mee dien te houden?
Mijn apparaten zijn allemaal via een LAN-kabel aangesloten, behalve de mobiele telefoons. Ik woon in een appartement en alles is gelijkvloers.
Alvast bedankt!
Glasvezel 1000mb/s
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.