Hoi,
Postcode 5643
Sinds een paar dagen is mijn up- en download snelheid slechts ~9Mbps:
Ik heb alles van de stroom afgehaald en daarna één voor één weer aangesloten.
Dat gaf geen verbetering
Graag jullie hulp
Hoi,
Postcode 5643
Sinds een paar dagen is mijn up- en download snelheid slechts ~9Mbps:
Ik heb alles van de stroom afgehaald en daarna één voor één weer aangesloten.
Dat gaf geen verbetering
Graag jullie hulp
Hallo
Indien je een donkergrijze CTS mediaconverter hebt, controleer dan aan de kant waar de 6 schakelaars zitten naast de stroomkabel of alleen 3 en 4 aan staan of alleen 1 en 6.
Heb je verder ook met een andere apparaat, kabel of poort getest?
Hoi
Die heb ik en schakelaar 1 en 6 staan aan
Ik heb ook getest met een andere mobiel, zelfde resultaat
Soms faalt de downloadtest van ookla zelfs
Oke dus 1 en 6 aan en alle andere schakelaars staan uit? Daarnaast kan je ook nog kijken of het helpt om de internetkabel tussen mediaconverter en router te vervangen of test eens met andere testservers.
Test ook eens bekabeld op de router met minimaal een CAT5E internetkabel.
dit geeft tracert
Sorry zag je berichtje pas na de mijne
Klopt, alleen 1 en 6
Ik wil dat best gaan testen, maar ik heb hier aan mijn kant niks veranderd
En nu is de verbinding traag en niet stabiel
Zijn er werkzaamheden of storingen?
of heeft dit invloed?
https://www.xgn.nl/nieuws/t-mobile-storing-legt-het-internet-plat
ik moet naar een afspraak, morgen veder?
Hoi
Hoi @Jason Ik heb de speedtesten bekabeld en via WIFI uitgevoerd.
Nu gaat het weer even goed, maar al dagen zakt de verbinding daarna weer weg en kan de speedtest zelfs geen download meten.
Ik ervaar al de hele week hetzelfde als ik toendertijd bericht heb in dit topic.
Kun jij een monteur laten kijken naar de centrale?
Waarschijnlijk staat er weer één of ander component te klapperen
je mag me best vragen of ik mijn internet snelheid wil upgraden, maar dat ga ik niet doen om deze redenen:
1) de bizar lage snelheid van 0-9Mbps wordt niet opgelost door het afnemen van een hogere bandbreedte
2) Met het eenzijdig wijzigen van de wijze waarop de nieuwe TV Dienstverlening wordt geleverd door T-Mobile wordt nu minstens 40% van mijn Internet Dienst/bandbreedte oneigenlijk door T-Mobile gebruikt om de nieuwe TV Dienst te leveren. Ik ga daar en ook over de slecht functionerende dienstverlening een klacht indienen, zoals ik in dit topic aangeef
Mijn verbinding blijft “klapperen”; soms gaat het goed en soms is de up/download niet eens te meten
heb jij inmiddels kunnen achterhalen wat er aan de hand is?
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.