Ik ben sinds gisteren omgezet naar Glas van T-mobile zelf.
Gideon langs geweest, allemaal top, maar helaas geen licht naar binnen, of ja het foute signaal.
Gideon meneer netjes bij Regiefiber een ticket aangemaakt, die belt vervolgens binnen 15 min op, van meneer het probleem ligt bij T-mobile omdat ze de verkeerde glas kabel in de splitter hebben gedrukt. Dit kan T-mobile enkel zelf oplossen, omdat Regie en Gideon daar geen toegang toe hebben.
Ik bel voor u de klantenservice op en leg een ticket voor u aan.
Super netjes en dat allemaal op nog geen uur tijd.
Vervolgens nix… geen update geen reactie van T-mobile. Zelf erachteraan gebeld. Word morgenvroeg voor u opgelost. Nou heden ochtend nog niets. Half tien hong ik weer aan de telefoon, ik kan niets voor u betekenen, u moet even wachten. Half 1 s'middags, meneer ik ga gelijk de back office voor u bellen. Tien minuten later, meneer mijn collega pakt het direct op binnen een half uur.
Half zes s’middags, nog geen internet, ik bel weer met de klanten service. Ja meneer ik kan niets meer voor u doen, de back office is dicht. Geen piket dienst schijnbaar daar bij T-mobile.
Nu zit ik dus zonder internet, moet thuis werken, kan dus niet werken. Lekker T-mobile, iets nieuws aanbieden. Er een potje van maken en vervolgens dikke vinger, heb maar geduld.
En aan die vouchers heb ik niets. want ik heb onbeperkt abbo bij jullie.
Schijnbaar is het geen probleem om op een dinsdag om 11 uur in de ochtend een glas draadje om te gooien bij de centrale, maar een splitter correct aansluiten ho maar, en als dit word geconstateerd… Nou meneer u moet wel 5 dagen wachten voor dit is opgelost.
Nou lekker dan…. Hopelijk kan ik via de community er een vuurtje onder gooien. Er zijn geen active storingen gemeld zo te zien!
Hier is een storing, los het op!!!!!