Skip to main content

Na het onderhoud van vannacht heb ik een nieuw ip adres, iets lagere ping in speedtests, maar ook lagere max download snelheid (865-890mbps ipv 939mbps met uitschieters omlaag naar onder de 800mps). Upload is iets minder gedaald, van 939mbps naar 908.

 

Meer mensen die dit herkennen? 

Kan T-Mobile ook laten weten wat het doel van het onderhoud was en de verwachte consequenties noemen?

Hallo @jwijnings 

Deze onderhoud was er voor bedoeld om alles up to date te houden en dat de systemen stabiel blijven, er zou niks zichtbaar moeten zijn aan veranderingen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/info-onderhoud-internet-tv-en-bellen-op-28-juli-en-30-juli-324726


Hallo @jwijnings 

Deze onderhoud was er voor bedoeld om alles up to date te houden en dat de systemen stabiel blijven, er zou niks zichtbaar moeten zijn aan veranderingen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/info-onderhoud-internet-tv-en-bellen-op-28-juli-en-30-juli-324726

Ja, dit is een prima uitleg voor mensen die denken dat ze daar iets aan hebben, maar voor mensen met wat technische interesse zegt het helemaal niks. ;-)


Belachelijk dit, ten eerste niet van op de hoogte gesteld dat dit zou worden uit gevoerd en dan ook nog eens ruim 45 minuten te vroeg midden in de film. Heel erg bedankt 😡 


Hi @Rovao73,

Afgelopen nacht is er onderhoud gepleegd aan onze TV diensten. Normaliter zenden wij een e-mail uit voor gepland onderhoud, maar we ontvangen op dit moment signalen dat dit niet is gebeurd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We gaan dit tot op de bodem uitzoeken en er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Gepland onderhoud kun je ook altijd op onze Community vinden: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385.

Hi @jwijnings,

Ik kijk graag met je mee naar jouw verbinding! Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Neem ik een kijkje naar de demping.


Sorry maar deze gegevens ga ik niet zomaar verstrekken.


Sorry maar deze gegevens ga ik niet zomaar verstrekken.

Die vraag was aan mij gericht, maar ik heb hier zojuist een topic over aangemaakt.

https://community.t-mobile.nl/stel-je-vraag-419/excessief-herhaaldelijk-vragen-om-persoonsgegevens-door-t-mobile-als-verificatie-324949

Het gemak waarmee T-Mobile via allerlei kanalen om dit soort gegevens vraagt (Twitter, deze community), die vervolgens ook gaan zwerven, vind ik zeer storend. 

Hi @jwijnings,

Ik kijk graag met je mee naar jouw verbinding! Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Neem ik een kijkje naar de demping.

Bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat het probleem niet groot genoeg is om hier nader onderzoek op te gaan doen. Ik was vooral benieuwd wat er veranderd is zodat ik kan beredeneren of het ermee te maken kan hebben. Een lijnmeting lijkt me niet nodig, omdat de snelheid op zich wel in het bereik ligt van een onverstoorde glasvezel. Lijkt me eerder een capaciteitsvraag (hetzij in mijn eigen netwerk hetzij in het T-Mobile netwerk), vandaar dat ik me afvroeg of meer mensen dit zo hebben.. 


Sinds de “update” (nou ja) heb ik veel last van blokjes en geluidsonderbrekingen op de TV.

 


Reageer