Ik probeer al dagen te bellen maar krijg steeds de melding dat het te druk is. Ik zou graag een WiFi versterker op zolder willen. Er is daar nl geen WiFi. Mijn zoon heeft daar WiFi nodig voor zijn schoolwerk.
geen wifi zolder
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Welkom op de Community, leuk dat je de vraag hier stelt! We leveren Wifi service op 1 verdieping boven en 1 verdieping onder waar het modem zich bevindt (en natuurlijk dezelfde verdieping). Doordat Wifi van te veel externe factoren afhankelijk is kunnen we op Wifi zelf geen garantie leveren qua snelheid en dekking. Wat we wel doen is servicegarantie aanbieden. Dit houdt in dat wanneer jij storingen ervaart met Wifi, welke wij niet direct kunnen oplossen aan onze kant, we een monteur kunnen aansturen die hier naar gaat kijken en oplossingen aanbiedt.
Op zolder kunnen we geen Wifi service leveren. Dit valt buiten de zone. Het is kort gezegd qua afstand gewoonweg te groot. Daarnaast treden er allerlei barrières op die de Wifi te ver van het modem instabiel maken. De sterkte van de Wifi hangt af van enkele zaken. Bijvoorbeeld de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. We kunnen niet alles aanpassen, maar we kunnen het wél optimaliseren! Op onze Community staan enkele hulpmiddelen die het bereik en stabiliteit van jouw Wifi verbeteren. Kijk hier voor de uitleg: : https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/info-haal-het-maximale-uit-jouw-wifi-276063. Vooral het aanpassen van het Wifi kanaal is meestal de oplossing. Wij adviseren het gebruik van het automatische kanaal Succes met de tips!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.