Skip to main content
wij hebben thuis nog steeds geen wifi.

we hebben wel internet via de kabel maar als we proberen via wifi te verbinden dan gebeurt er niks
Kun je precies beschrijven wat je bedoelt " er gebeurt niets"?

1. Zie je het eigen wifi netwerk?

2. Kun je dat kiezen en heb je het wachtwoord?

3. Krijg je geen wifi signaal (=golfjes ) of zijn er wel golfjes maar werkt internet niet?
Hoi christiankuiers, welkom op het klantenforum.



Gaat het over de storing van T-Mobile Thuis gisteravond? Heb je nog steeds problemen met de Wi-Fi verbinding? Dan kun je in het algemene topic lezen wat je moet doen.



Moderator: Dit topic gaat op slot, omdat er al een algemeen topic is. Daar kunnen verdere vragen gesteld worden.
@Kaassausje, bedankt voor de hulp! Ik open dit topic toch weer, want ik vermoed dat het toch om iets anders gaat dan de storing van maandag.



@christiankuiers, toch nog even een opmerking. Uit je beschrijving lijkt het dat het niet om de storing gaat (je bekabeld internet werkt wel), maar puur om iets met de wifi. Ik vermoed dat je wifi uitstaat. Brandt het lampje WLAN/ wifi? Je kunt de wifi weer aanzetten met het knopje aan de rechterzijkant (Huawei) of linksonder (Draytek). Houd je ons op de hoogte?