Skip to main content

Hallo. 

Ik wilde vanmiddag mijn tv aan zetten en kwam er achter dat ik geen wifi bereik heb. 

Ik heb alles al geprobeerd. 

Zowel modem als t mobile kastje opnieuw resetten maar voor alsnog geen resultaat. 

Ik wilde vervolgens de klanten service bellen maar ook hierbij krijg ik geen verbinding!

Ik vind het enorm slecht dat ik op deze manier niet eens een medewerker kan bereiken om mijn probleem op te lossen. 

Hallo MichelleH,

Welke diensten gebruik je? Internet, tv en (vast) bellen? Wat werkt er nu niet? Heb je helemaal geen diensten?

Kijk je tv via internet, of via eenT-mobile tv-box?

Heb je een glasvezel of dsl verbinding. Welk modem heb je en welke lampjes branden er?

Veel vragen, maar misschien kunnen we wat uitsluiten of tips geven.

Mvg. Marcel


Hey @MichelleH,

Ik zie gelukkig dat er voor vandaag hulp aanstaande is! Onze monteur gaat er alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen?


Reageer