Skip to main content

Goedemorgen,

Gisteren begon ons Wi-Fi netwerk weg te vallen, vandaag geen verbinding meer mogelijk. Na vanochtend 20 minuten met een medewerkster aan de telefoon toch tot de conclusie moeten komen dat er een monteur langs moet komen. De eerst mogelijke afspraak is volgende week dinsdag. Is er hiervoor een compensatie? Of de mogelijkheid om een week lang unlimiyed data te krijgen? Of..…

 

Mvg Kitty

Hallo @Kitvw 

Betreft het glasvezel of DSL?

Hoe zit het met de bekabelde verbinding werkt die wel? En heb je een eigen netwerk achter de T-mobile modem of loopt alles via de T-mobile modem?


Hi,

 

Het gaat om een DSL verbinding, kabel verbinding naar tv werkt wel en alles via modem.

 

Groetjes,

 

Kitty


@Kitvw

Toevallig iets op het modem aangesloten/verbonden dat mogelijk voor problemen kan zorgen? Is ook de bedrading tot aan de meterkast helemaal goed aangesloten en niks losjes aangesloten? Wat je kan proberen is als eerst een fabrieksreset uit te voeren met alle apparatuur los gekoppeld van de modem en als je modem dan stabiel werkt, dan kan je proberen één voor één alles aan te sluiten en kijken waar het mis gaat.