Hallo@Haaa1223
Vervelend voor je dat het internet niet werkt..
Heb je wel al in de MY T-mobile thuis omgeving gekeken of alles in orde is?
Als alles in orde is lijkt het erop dat er een probleem is met de bekabeling, zou je even na kunnen gaan of of de kabel die je gebruikt een oude kabel is of de meegeleverde? Jen kan het best de meegeleverde kabel gebruiken en is deze dan rechtstreeks aangesloten op het isra punt of gaat het via de wandcontactdoos van de telefoonlijn?
Ga even na of alles goed is aangesloten maar het is aanbevolen om de DSL kabel meteen op het isra punt aan te sluiten.
Ik hoop dat deze informatie nuttig is voor je zo niet laat het dan weten!
Hallo Haaa1223,
Ben je verbonden via glasvezel of DSL (telefoonlijn)?
Betreft het glasvezel, branden er dan 6 lampjes op de converter? 4 groen, 2 oranje? Start de converter opnieuw op en daarna het modem. Het kan een poosje duren voordat het internetlampje groen wordt.
Heb je DSL? Brandt het WAN lampje dan wel op het modem?
E.e.a. heeft wel altijd goed gewerkt?
Mvg. Marcel