Na overzetten naar klantvoordeel betaal ik meer dan voorheen. Hoe kan dit. Het WiFi signaal in huis is erg slecht,boven bijna geen bereik. Ook na meerdere malen modem resetten en wifikanaal aanpassen. Nu weer wegvallende verbinding. Modem is ook al een aantal jaar oud nog van Vodafone geweest.
Bladzijde 1 / 1
Hallo @leo1978
Wat voor modem heb je ?
T-Mobile heeft een wifi service voor de verdieping van het modem en een boven en onder het modem.
je moet hierbij een snelheid kunnen halen van 10Mbit op 1 apparaat. mocht je hier problemen me hebben dan kan er wat aan gedaan worden
Wat voor modem heb je ?
T-Mobile heeft een wifi service voor de verdieping van het modem en een boven en onder het modem.
je moet hierbij een snelheid kunnen halen van 10Mbit op 1 apparaat. mocht je hier problemen me hebben dan kan er wat aan gedaan worden
Hoi @leo1978 , welkom op de Community! Top dat je jouw vraag hier stelt. @Hidden.nld heeft gelijk, ik kijk graag mee naar jouw WiFi signaal. Máár voor een gemakkelijke en snellere oplossing kan je eerst zelf aan de slag. De allerbeste tips om jouw verbinding te optimaliseren, lees je in dit topic. Waag eens een gok, ik weet zeker dat je verschil zult merken!
Je hebt Klantvoordeel succesvol geactiveerd zie ik. Als ik kijk naar de kortingen die je nu krijgt, word ik erg blij. Je ontvangt namelijk nog de oude Vodafone korting én het Klantvoordeel (TV voucher t.w.v € 7,50, € 3,50 snelheidskorting en mobiele kortingen). Het ziet er dus super uit!
Je hebt Klantvoordeel succesvol geactiveerd zie ik. Als ik kijk naar de kortingen die je nu krijgt, word ik erg blij. Je ontvangt namelijk nog de oude Vodafone korting én het Klantvoordeel (TV voucher t.w.v € 7,50, € 3,50 snelheidskorting en mobiele kortingen). Het ziet er dus super uit!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.