Goedemiddag,
wij zijn sinds 12 september overgestapt van KPN naar TMT (glasvezel). Wij maken gebruik van een eigen router welke rechtstreeks is aangesloten op de media converter. Helaas hebben wij nog steeds geen werkende internet verbinding en bij de klantenservice kom ik ook niet verder. Naar mijn weten hebben wij alle instelling in de router goed staan, ook de Vlan 300, maar toch staat er in de router nog "Your ISP's DHCP does not function properly". Het lijkt mij dat wij geen IP adres toegewezen krijgen en daardoor ook geen internet verbinding. Is er iemand die dit zelfde probleem heeft? Wij wonen in Rosmalen ('s-Hertogenbosch) en er zijn naar mij weten ook geen storingen in deze regio.
Ik hoop dat ik dit snel opgelost kan krijgen aangezien mijn vrouw en ik beide thuiswerken en derhalve ook zeer afhankelijk zijn van een werkende internetverbinding.
Wellicht goed om te vermelden: de TMT router is niet uit de doos gekomen, maar gelijk opgeborgen. Ik weet niet of dat nog een rol van betekenis heeft?
Alvast bedankt voor de reactie en het meedenken!
Gr Christian