Al ruim anderhalve week geen internet en tv thuis. Ik heb inmiddels al meerdere keren contact gehad met t-mobile klantenservice. Na meerdere linechecks te horen gekregen dat er een monteur langs moet komen en dat ze een link toe sturen om een afspraak te kunnen maken (al 3 keer). Maar de link geen enkele keer daadwerkelijk ontvangen (ook niet in de spam of het @t-mobilethuis.nl emailadres). Eenmalig een 7 dagen unlimited voucher gekregen als tijdelijk oplossing maar ja die is inmiddels ook al afgelopen.
De volgende keer bellen naar de klantenservice heb ik een telefoon nummer gekregen van het bedrijf Guidion om telefonisch een afspraak te kunnen maken. Echter hier ook geen succes. Eerste keer wordt er opgenomen en gelijk opgehangen. Volgende dag krijg ik een melding dat de wachtrij langer is dan 70 minuten en dat als ik op 1 druk ik min plaats in de rij kan reserveren en dan wordt teruggebeld (dit wordt nog eens bevestigd na het drukken op 1). Na ruim 4 uur nooit teruggebeld dus zelf maar weer gebeld nu al ruim 1.5 uur in de wacht zonder succes en nog steeds niemand aan de lijn gekregen.
Vandaag na 30 minuten eindelijk iemand aan de lijn bij Guidion en die sturen me doodleuk weer terug naar t-mobile omdat zij geen opdracht binnen hebben .
Iemand enig idee hoe ik een monteur thuis kan krijgen om mijn verbinding te repareren.