Skip to main content

Goedemorgen,

Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op de servers van call of duty, terwijl ik gewoon online ben. Ik krijg de hieronder genoemde foutmelding 

Networking failed to start reason hueneme negev.

 

​​​​​​Overige games heb ik geen problemen om online te gamen. 

 

ik hoop dat iemand een oplossing heeft

Hi @Ben van Kampen

Momenteel werken CoD en upnp niet lekker samen. Ik heb voor nu upnp uitgezet. Als het goed is moet het weer werken. 

 


Je bent de beste. Het werkt weer. Thanks


Ik heb exact het zelfde probleem kan iemand mij helpen?

 


Ik heb exact het zelfde probleem kan iemand mij helpen?

 

Je kan dit oplossen door UPnP uit te zetten; 

  • Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser. 
  • Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 
  • Klik op upnp, zet de twee toggles uit

Geld dit ook als je via kabel verbonden ben? Heb sinds vandaag hetzelfde probleem. Alle andere games werken gewoon behalve CoD.


Hallo @Timo010 

Kan je upnp eens uitschakelen? Dan weet je direct ohrt werkt of niet ✅


Ik heb exact het zelfde probleem kan iemand mij helpen?

 

Je kan dit oplossen door UPnP uit te zetten; 

  • Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser. 
  • Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 
  • Klik op upnp, zet de twee toggles uit

Dit heeft geholpen super bedankt!!!


Vreemd dat het sinds de laatste firmware update van het Zyxel modem ineens niet meer werkt. Is dat iets waar jullie naar kijken?

Voor de firmware update werkte het namelijk prima samen met UpnP.


Vreemd dat het sinds de laatste firmware update van het Zyxel modem ineens niet meer werkt. Is dat iets waar jullie naar kijken?

Voor de firmware update werkte het namelijk prima samen met UpnP.

Yess het wordt opgelost in de volgende firmware update. Het is iets wat alleen speelt met CoD 

Geld dit ook als je via kabel verbonden ben? Heb sinds vandaag hetzelfde probleem. Alle andere games werken gewoon behalve CoD.

Jaa het is voor zowel bedraad als draadloos


Top, dank je!


Hoi, ook ik heb het zelfde probleem. Zouden jullie mij kunnen helpen?


Ik heb exact het zelfde probleem kan iemand mij helpen?

 

Je kan dit oplossen door UPnP uit te zetten; 

  • Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser. 
  • Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 
  • Klik op upnp, zet de twee toggles uit

Hallo @Tomioso 

Kan je deze stappen uitvoeren?


Ik kan niet inloggen op mijn modem op 1 of andere manier. 


@Tomioso 

Je logt in meg admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat. Mochten deze gegevens niet werken dan kan je de Zyxel voorzien van een fabrieksreset zodat de gegevens weer zoals op het kaartje zijn.


Moet je ook de modem aan en uit doen? Ook als je een wifi versterker gebruikt 


Hallo @Saba reyazuddin 

Heb je ook hetzelfde probleem als TS en dezelfde foutmelding?

Opnieuw opstarten kan je proberen als het niet direct werkt 


Ja na de stappen te volgen. Was mijn probleem opgelost, maar vandaag heb weer hetzelfde probleem. Zelf als ik de stappen opnieuw heb gevolgd 


Hallo @Saba reyazuddin 

Heb je ook hetzelfde probleem als TS en dezelfde foutmelding?

Opnieuw opstarten kan je proberen als het niet direct werkt 

Ja na de stappen te volgen. Was mijn probleem opgelost, maar vandaag heb weer hetzelfde probleem. Zelf als ik de stappen opnieuw heb gevolgd 


Kan je een factory reset uitvoeren en daarna UPnP weer uitzetten @Saba reyazuddin?  

Factory Reset

1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.


Hallo ik heb hetzelfde probleem met call of Duty! Kunnen jullie voor mijn upnp uitzetten!! Want ik kan nu helaas niet spelen! ik heb UPnP uitgeschakeld. En het werkt weer! Is het wel veilig als je upnp uitschakeld ? 


Hi @hajarnerway, ja hoor, er kan niks gebeuren als je UPnP uitzet. Sterker nog, dit is veiliger dan UPnP aan te hebben staan. Een Google-search kan je daar meer over vertellen! :) 


Goedemorgen.

 

is er iemand die mij kan assisteren met de PS5 MW3 - hueneme negev issue.

 

Hoor het graag.

Mvg Colin


Goedemorgen.

 

is er iemand die mij kan assisteren met de PS5 MW3 - hueneme negev issue.

 

Hoor het graag.

Mvg Colin

Goedemorgen.

 

is er iemand die mij kan assisteren met de PS5 MW3 - hueneme negev issue.

 

Hoor het graag.

Mvg Colin

Opgelost , stappen hier boven gevolgd 

thanks 🙏 


Goedemorgen,

Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op de servers van call of duty, terwijl ik gewoon online ben. Ik krijg de hieronder genoemde foutmelding 

Networking failed to start reason hueneme negev.

 

​​​

Hier hetzelfde probleem, kan je mij ook helpen @Sven-Odido ?


Dit volgen en dan lukt het geheid.

 

  • Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser. 
  • Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 
  • Klik op upnp, zet de twee toggles uit

Reageer