Hallo,
Wat ontzettend slecht word ik vandaag geholpen zeg door jullie als T-Mobile.
Ik heb al 2 keer gebeld en word gewoon afgewimpeld aan de telefoon.
Ik vraag mij de hele dag al af waarom er niet op de PlayStation 4 gegamed kan worden via Wi-Fi en kabel en wel gewoon Wi-Fi op mobiele toestellen kan gebruiken en kabel internet op de vaste computer werken.
Ik zou als klant toch wel een normaal antwoord kunnen verwachten door de klantenservice?
Ik hoop dat iemand mij hier nog steeds antwoord op kan geven.
Groet Kimberly
Bladzijde 1 / 1
Hoi hoi,
Wel via de wifi met je telefoon?En niet op de ps4? Niet dar ik zou gamen via WiFi met de ps4 :)
Maar kabel werkt ook niet dus?
Wel via de wifi met je telefoon?En niet op de ps4? Niet dar ik zou gamen via WiFi met de ps4 :)
Maar kabel werkt ook niet dus?
Nee kabel werkt ook niet. Dit heb ik sinds na 12 uur middernacht. En er zijn meerdere die hier last van hebben. Al een 2 keer gebeld. De 1e gaf zelfs fornite de schuld lol en de 2e zei dat is me taak niet en hoorn vloog er op.
Nu maar wachten...
Nu maar wachten...
Heb je de modem al opnieuw opgestart? Kabel eruit tot 10 tellen en erin 😞
Ik heb hem wel paar keer gereset..
Ik zal dat eens gaan proberen.
Ik zal dat eens gaan proberen.
Hallo @Kimberrs
Op dit moment is er een storing bij T-Mobile thuis waardoor sommige websites traag laden of niet beschikbaar zijn.
Kijk voor meer info in het Storings topic
Op dit moment is er een storing bij T-Mobile thuis waardoor sommige websites traag laden of niet beschikbaar zijn.
Kijk voor meer info in het Storings topic
Hi @Kimberrs Op dit moment ervaren sommige klanten een trage internetverbinding of problemen met het inloggen op bijvoorbeeld het Playstation Network. We zijn dit aan het onderzoeken en via dit topic houden we je op de hoogte. Excuses voor het ongemak!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.