Ik heb al sinds vanmorgen 8:30 geen vast internet….. er is geen storing volgens de website
wanneer wordt dit verholpen ???
kerk-avezaath 4012
Ik heb al sinds vanmorgen 8:30 geen vast internet….. er is geen storing volgens de website
wanneer wordt dit verholpen ???
kerk-avezaath 4012
Branden al de lampjes op het modem?
Maak je ook gebruik van een mobiel abonnement van ODIDO of Ben? Ik kan je dan voor 24 uur een voucher geven zodat je een hotspot kan maken via je telefoon tot er iemand is om je te helpen.
Stop met dubbel posten dat is tegen de regels en schept verwarring.
Zie mijn onderschrift
Goedenavond,
ik heb het nog niet ergens anders gemeld, de wachttijd bij de klantenservice aan de telefoon was veels te lang.
helaas branden niet alle lampjes op het modem, en ik hoorde net van de buurman dat blijkbaar de glasvezelkabel in onze straat gebroken is tijdens werkzaamheden…..
ik heb unlimited internet van Odido mobiel maar helaas is de dekking in ons dorp heel slecht dus ook daar bijna geen bereik.
sorry dat ik dubbel gepost had maar ik had de vorige in de verkeerde topic gezet en weet helaas niet hoe ik hem kan weghalen 🫣
Zojuist is het internet weer tot leven gekomen in huis, hopelijk hebben ze alles goed gemaakt en is het nu weer in orde allemaal.
bedankt voor je hulp.
zou je voor mij het andere bericht willen verwijderen ??
Fijne dag verder.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.