Geen update

  • 28 February 2024
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Maandag morgen is mijn internet weg gevallen. Savonds contact gehad, goed geholpen, het zou worden doorgestuurd naar de TD. "Binnen 1 werkdag ontvang je van ons een reactie. Je referentienummer is: 69328819. We houden je op de hoogte van de voortgang."

Helaas nog geen update gehad. 

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @DarkRoreiOne 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken of er al meer bekend is. In het ticket van de technische dienst zie ik staan dat het probleem complexer is dan verwacht. Er zit namelijk een stoorzender op het netwerk in jouw regio, deze is nog niet gevonden. Zodra de stoorzender is opgespoord, volgt er een nieuwe update.  Ik wil absoluut niet de valse verwachting scheppen en ik begrijp goed dat dit niet het antwoord is waar je op hoopt, maar dit kan langer dan vijf werkdagen duren.  

Nu begrijp ik goed dat de e-mail die je hebt ontvangen niet rijmt met wat ik je nu vertel. Ik heb dit daarom ook gelijk intern doorgezet met de vraag of we dit kunnen aanpassen. Mijn oprechte excuses voor de miscommunicatie! 

Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

 

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Nou, dat is iets te enthousiast.  De doorlooptijd bij de technische dienst is maximaal 5 werkdagen. Als zij het niet kunnen oplossen sturen ze een oplospartij aan die ter plaatse komt kijken. 

Oke wel raar dat je een email krijgt met daarin de tekst dat er binnen 1 werkdag reactie komt, dan zit je daar op te wachten. Ik wacht nog even af. Bedankt. 

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @DarkRoreiOne 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken of er al meer bekend is. In het ticket van de technische dienst zie ik staan dat het probleem complexer is dan verwacht. Er zit namelijk een stoorzender op het netwerk in jouw regio, deze is nog niet gevonden. Zodra de stoorzender is opgespoord, volgt er een nieuwe update.  Ik wil absoluut niet de valse verwachting scheppen en ik begrijp goed dat dit niet het antwoord is waar je op hoopt, maar dit kan langer dan vijf werkdagen duren.  

Nu begrijp ik goed dat de e-mail die je hebt ontvangen niet rijmt met wat ik je nu vertel. Ik heb dit daarom ook gelijk intern doorgezet met de vraag of we dit kunnen aanpassen. Mijn oprechte excuses voor de miscommunicatie! 

Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

 

 

Reageer