Vanaf 19.00 geen tv en internet verbinding. Alles gereset, hielp niet.heeft iemand een tip?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Kelly,
Ik zie meer meldingen, er lijkt een algemene storing te zijn.
Ik zie meer meldingen, er lijkt een algemene storing te zijn.
Oké, bedankt voor je reactie. Ik kon er niet veel over vinden. Maar wat een ellende de laatste tijd bij t mobile thuis. Gewoon totaal geen verbinding
Hoi @Kelly1234 ,
Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het modem defect (b)lijkt. Er is inmiddels een nieuw modem naar jou onderweg. Deze is gelukkig gemakkelijk zelf te vervangen. Mocht je nog een video met uitleg willen zien, dan staat deze hier: installatievideo.
Ik hoop dat het modem snel binnenkomt en je weer online bent!
Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het modem defect (b)lijkt. Er is inmiddels een nieuw modem naar jou onderweg. Deze is gelukkig gemakkelijk zelf te vervangen. Mocht je nog een video met uitleg willen zien, dan staat deze hier: installatievideo.
Ik hoop dat het modem snel binnenkomt en je weer online bent!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.