Skip to main content

Goedemiddag, 

Sinds gisterenavond storing tv en internet.

***(bewerkt door moderator in verband met delen persoonlijke gegevens)

Alles gereset en opnieuw opgestart. Zelfde situatie als hieronder, nergens aan geweest en afgelopen  jaar nul storing 

Iemand van odido hier een antwoord?

Hoi @Dannyvangalen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik heb meteen een monteur voor je aangestuurd. Binnen vijftien minuten krijg je een e-mail en sms van ons, hiermee kan je de afspraak inplannen. Als je dan thuis bent op de geplande datum en tijdstip, komt het helemaal goed.

Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Goedemiddag, 

Dat heb ik idd, heb een odido abonnement 

Ik heb je een vouchercode opgestuurd via privéberichten @Dannyvangalen

Stuur maar een nieuwe monteur, hij is niet op komen dagen tijdens aangegeven tijds Windows. Kwam half uur te laat, meterkast buiten de woning bewust open gelaten maar hij heeft er niks mee gedaan. Zoals ik al eerder aangaf, probleem zit in de wijkcentrale, niet thuis.

Hoi @Dannyvangalen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik heb meteen een monteur voor je aangestuurd. Binnen vijftien minuten krijg je een e-mail en sms van ons, hiermee kan je de afspraak inplannen. Als je dan thuis bent op de geplande datum en tijdstip, komt het helemaal goed.

Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Kan je een nieuwe afspraak plannen aub?

Iemand van odido hier een antwoord?

Hallo?? Stuur maar een nieuwe monteur, hij is niet op komen dagen tijdens aangegeven tijds Windows. Kwam half uur te laat, meterkast buiten de woning bewust open gelaten maar hij heeft er niks mee gedaan. Zoals ik al eerder aangaf, probleem zit in de wijkcentrale, niet

Ik zie het @Dannyvangalen. De monteur heeft geïnformeerd over de vertraging en mocht vervolgens niet alleen bij jou werkzaamheden uitvoeren. Ik heb de aansturing van Guidion meteen opnieuw gedaan. Je krijgt hiervan een nieuwe e-mail met afspraaklink!

Tijds window tussen 12.00 en 16.00, vervolgens neem ik middags vrij van werk.

Ik ben de hele dag thuis aan het wachten tot 16.00 middags, vervolgens krijg je om 16.15 een bericht dat hij later is, je kan niks terug sturen. om 16.45 had ik een andere afspraak. Bewust de meterkast buiten de woning voor hem open gelaten zodat hij de fiber en mediaconverter kon checken, echter mocht hij dat niet doen, ook niet zonder mijn toestemming die ik hem gegeven heb.

teleurstellend kan ik je zeggen

Hi @Dannyvangalen, ik heb gereageerd in je andere topic. Ik zal daarom deze sluiten. Het is niet de bedoeling om twee lopende topics te hebben over hetzelfde onderwerp.