Beste odido,
Ik heb vandaag een abonnement afgesloten en een overstap service gebruikt ik moet hiervoor mijn gegevens invullen van de provider etc alleen kom ik niet op de pagina overstappen ik krijg namelijk de melding helaas deze pagina zit op slot kan iemand hier mij mee helpen alvast bedankt :)
Hey
Kan je een screenshot sturen van de melding en de pagina link met ons delen? Je kunt ook telefonisch een abonnement afsluiten met overstapservice, hiervoor kun je dit nummer bellen: 0800-0092.
Hey
Kan je een screenshot sturen van de melding en de pagina link met ons delen? Je kunt ook telefonisch een abonnement afsluiten met overstapservice, hiervoor kun je dit nummer bellen: 0800-0092.
wij hebben glasvezel vooruitbesteld en een abonnement afgesloten met een overstapservice als ik naar het tabblad overstappen en dan op de pagina mijn odido klik krijg ik dit te zien dit is de link https://www.odido.nl/geen-toegang wij kunnen dus nogsteeds niet de gegevens invullen voor de overstap service
Hey
Ik heb deze melding alvast doorgezet naar de juiste afdeling!
Hey
Ik heb deze melding alvast doorgezet naar de juiste afdeling!
hey tommie ik heb zojuist telefonisch contact met odido gehad en hier is het volgende uitgekomen!
Omdat wij glasvezel hebben vooruitbesteld krijgen wij pas als de datum zeker is de link voor de overstapservice omdat die link maar 100dagen geldig is. ik zet dit even hier neer voor als er mensen met hetzelfde probleem zijn dat hun ook weten waarom dit is. :)
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.