Skip to main content

Hi,

Sinds vanochtend ervaar ik grote problemen diverse diensten als ik mijn vaste internet verbinding gebruik van T-mobile. 

Zoals de volgende:

  • outlook werk kan geen verbinding maken tot mail server
  • streamen van muziek diensten (diverse radio programma) werken niet
  • t-link stopcontacten zijn niet meer via internet te benaderen

 

Als ik alle apparaten naar mijn hotspot van mijn mobiel overzet (ook T-mobiel) werkt alles. Schakel ik dan vervolgens terug dan vallen alle apparaten en diensten weer uit. Ik heb nog in de firewall instelling van de router gekeken en deze naar een laag niveau tijdelijk verlaagt, maar niets helpt. 

 

 

 

Hallo @Mikos74 

Volgens mij hebben de problemen te maken met de routering problemen bij T-Mobile :

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/geen-toegang-meer-tot-mailserver-hostnet-342130


Ja maar bij mijn zijn het ook problemen nog met ander diensten. Maar lijkt erop dat dit het probleem 


Heb je misschien een paar voorbeelden van websites / diensten die niet werken, op die manier kunnen we mogelijk wat verder kijken? Het zou inderdaad zoals @Waqqas aangeeft kunnen komen door netwerkproblemen bij T-Mobile zoals ook al wordt besproken in topic;

 


Sites als sublime of veronica om muziek te luisteren werken niet als ik op mijn thuis netwerk zit. Terwijl als ik mijn pc op de hotspot van mijn mobiel zet werkt dit. Tp-Link tapo 100 kunnen geen verbinding maken. dit probleem is vanochtend ontstaan.

Denon Heos app van mijn stereo kon geen verbinding maken met tuneIn op geen enkel apparaat


Sites als sublime of veronica om muziek te luisteren werken niet als ik op mijn thuis netwerk zit. Terwijl als ik mijn pc op de hotspot van mijn mobiel zet werkt dit. Tp-Link tapo 100 kunnen geen verbinding maken. dit probleem is vanochtend ontstaan.

Denon Heos app van mijn stereo kon geen verbinding maken met tuneIn op geen enkel apparaat

De betreffende websites/diensten die je noemt zijn inderdaad onbereikbaar wat te wijten is aan de problemen met de routering.

Alles rondom dit technische probleem ( die aan de zijde van T-Mobile ligt ) vind je ook in topic;

Hierin zullen ook eventuele updates vanuit T-Mobile worden geplaatst.

 

root@gerrit078:~# mtr playerservices.streamtheworld.com
Start: 2022-04-12T11:06:26+0200
HOST: gerrit078 Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev
1.|-- 192.168.1.1 0.0% 2 0.3 0.3 0.3 0.3 0.0
2.|-- 143.178.32.1 0.0% 2 2.5 2.6 2.5 2.6 0.0
3.|-- 10.10.80.106 0.0% 2 3.1 3.3 3.1 3.5 0.3
4.|-- ??? 100.0 2 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0

Deze is onbereikbaar en hiervan maakt o.a. Veronica gebruik van, voor haar stream.


is er al bekend wanneer dit opgelost wordt? Ik kan niet via VPN mn bedrijfssites bereiken. Alleen via hotspot.


is er al bekend wanneer dit opgelost wordt? Ik kan niet via VPN mn bedrijfssites bereiken. Alleen via hotspot.

Helaas is er nog niets bekend over de oorzaak noch wanneer een oplossing kan worden verwacht.

Eventuele updates zullen worden geplaatst in eerdergenoemde topic.