Skip to main content

Ik heb sinds vrijdagmiddag 27 september geen internet (glasvezel) meer. Op de huawei media converter knippert het LOS lampje rood.

Ik heb volgens de instructies bij mijn router en de converter allebei de stroom eraf gehaald en weer met de 10 en 30 seconden er tussen opnieuw aangesloten. Dit heb ik een aantal keer geprobeerd. Helaas heeft dit niet geholpen.

Hi @Bart_1, welkom op onze community! 

Goed dat je hierover aan de bel trekt en fijn dat je zelf al het één en ander hebt geprobeerd. Ik help je natuurlijk graag verder om dit op te lossen! 

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er inderdaad iets niet goed gaat in de verbinding. Om dit voor je op te lossen, heb ik meteen een monteur aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

Tot die tijd wil ik natuurlijk niet dat je geheel zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, stuur ik je graag een Unlimited vouchercode. Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik je de code meteen toe! 


Bedankt voor je reactie!

Helaas was het niet gelukt met de monteur die op woensdag is langsgekomen. Hij had niet de juiste toegang tot de infra. Er is vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag, maar de monteur is niet langs geweest.

 

Ik heb een unlimited abonnement op mijn telefoon, maar daar moet ik nu regelmatig extra data toevoegen, is dat niet nodig met de vouchercode? Dan zou ik deze graag ontvangen.

 

Is het mogelijk een nieuwe afspraak te maken met een monteur?


Hi @Bart_1, ik wil hier allereerst mijn oprechte excuses voor aanbieden. Ik heb gelijk Guidion opnieuw voor je aangestuurd, zodat je hier zo snel mogelijk een afspraak voor kan inplannen. Hier krijg je binnenkort een e-mail van. Laat je het me weten als dat gelukt is? 

Met de vouchercode hoef je inderdaad je bundel niet meer aan te vullen. Ik heb direct via een privébericht een vouchercode voor je geregeld, zodat je hiervan gebruik kan maken! 


Hi @Bart_1, ik wil hier allereerst mijn oprechte excuses voor aanbieden. Ik heb gelijk Guidion opnieuw voor je aangestuurd, zodat je hier zo snel mogelijk een afspraak voor kan inplannen. Hier krijg je binnenkort een e-mail van. Laat je het me weten als dat gelukt is? 

Met de vouchercode hoef je inderdaad je bundel niet meer aan te vullen. Ik heb direct via een privébericht een vouchercode voor je geregeld, zodat je hiervan gebruik kan maken! 

Hi Nora, bedankt voor de vouchercode, dat werkt inderdaad een stuk beter :)

Ik heb nog geen email ontvangen van Guidion voor een nieuwe afspraak

 

 


Als het goed is nu wel @Bart_1


Reageer